// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

بازی Titanfall 2 به زودی به Origin Access اضافه می‌شود

با توجه‌ به صحبت‌های الکترونیک آرتز، طرفداران فقط چند روز با تجربه‌ی بازی شوتر تحسین‌شده‌ی Titanfall 2 به‌وسیله‌ی سرویس Origin Access روی پی‌سی فاصله دارند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز تاریخ پیوستن بازی Titanfall 2 به سرویس Origin Access را مشخص کرد. طبق این تاریخ، در سه‌شنبه ۱۰ مرداد (یکم آگوست) با عضویت در سرویس Origin Access می‌توانید بازی Titanfall 2 را تجربه کنید. همچنین چندی پیش مشخص شد که Titanfall 2 تا ماه سپتامبر (شهریور-مهر) به سرویس EA Access اضافه می‌شود تا بازیکنان ایکس‌باکس وان نیز از آن استفاده کنند.

همانند سرویس EA Access در ایکس باکس وان، با پرداخت ماهیانه ۵ دلار و خرید اشتراک Origin Access می‌توانید تعداد زیادی از بازی‌های الکترونیک آرتز را روی پی سی تجربه کنید. بازی‌های Origin Access از زمان افتتاحش تاکنون از ۱۵ به ۷۰ عدد رسیده و همچنان نیز افزایش می‌یابد.

اگر هنوز Titanfall 2 را تجربه نکرده‌اید، اکنون فرصت خوبی برای این کار است. بر خلاف نسخه اول Titanfall، بازی تایتانفال 2 علاوه بر بخش چندنفره جذاب این سری، بخش تک‌نفره‌ی مفصلی نیز دارد.

اگر علاقه به خرید اشتراک ماهیانه‌ی الکترونیک آرتز نیز ندارید، می‌توانید این آخر هفته ‌Titanfall 2 را به رایگان روی هر سه پلتفرم تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده