نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر جدید سریال The Walking Dead بیش از سی و یک میلیون بازدیدکننده داشته است

اولین تریلر از فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) که در نمایشگاه کامیک ‌کان منتشر شد، طی چهار روز گذشته بیش از سی و یک میلیون بازدیدکننده داشته است.

طبق اعلام شبکه‌ی تلویزیونی AMC، تریلر جدید سریال مردگان متحرک که در حاشیه‌ی پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر شد، در چهار روز اول انتشار بیش از ۳۱ میلیون بازدیدکننده داشته است. این تریلر توانست رکورد بیشترین بازدید در میان تریلرهای سریال مردگان متحرک را بشکند. این ویدیو با این میزان بازدید یکی از موفق‌ترین تریلرهای نمایشگاه امسال به شمار می‌رود.

چارلی کولیر، مدیر شبکه‌ی AMC، شبکه‌ی کابلی Sundance TV و استودیو‌های AMC، در رابطه با بازدید سی و یک میلیونی این تریلر گفت:

باز هم می‌خواهم از طرفداران برای همراهی ما در هفتمین سال حضورمان در کامیک کان تشکر کنم. از روز جمعه که پنل سریال در نمایشگاه بسته شد، تریلر جدید ما ظرف چهار روز به رکورد سی و یک میلیون بازدید رسید. در اینجا می‌خواهم از تمام هوادارانمان در سرتاسر جهان برای ثبت این رکورد تشکر کنم. اینکه چنین رکوردی در آستانه‌ی صد قسمتی شدن سریال ثبت شده است فراتر از یک لذت است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم یک فصل فراموش‌نشدنی را با هوادارانمان به اشتراک بگذاریم.

سریال واکینگ دد اقتباسی از یک کتاب کامیک با همین نام، به نویسندگی رابرت کرکمن و منتشر شده توسط Image Comics است. این سریال رکورد بیشترین بیننده در سنین ۱۸ تا ۴۹ سال را در تلویزیون به نام خود ثبت کرده است. این سریال توسط تیمی متشکل از شورانر اسکات .ام گیمپل، رابرت کرکمن، گال آن هاورد، دیوید آلپرت، گرگ نیکوترو و تام لوسی ساخته شده است. داستان مردگان متحرک در یک فضای پسا‌ آخرالزمانی و چند ماه پس از حمله‌ی زامبی‌ها اتفاق می‌افتد؛ جایی که گروهی از بازماندگان به رهبری یک افسر پلیس به نام ریک گرایمز برای بقا تلاش می‌کنند.

تیم بازیگران این سریال متشکل از افرادی چون آندره لینکلن، نورمن ریداس، استیون یئون، لورن کوهن، دنی گوریرا، چندلر ریگز، سنیکا مارتین گرین، مایکل کادلیتز، جاش مک ‌دریمیت، راس مارکوآند، کریستین سراتوس و جفری دین مورگان است.

پخش هفتگی فصل هشتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) آغاز خواهد شد. اگر تاکنون موفق به دیدن تریلر جدید این سریال نشده‌اید، می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده