// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

ویدیوهای جدیدی از گیم پلی بازی Crackdown 3 منتشر شد

مایکروسافت در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو بازی Crackdown 3 را در دسترس حضار قرار داد و چند ویدیو برای آن منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت در جریان نمایشگاه کامیک کان سن‌ دیگو و استریم Mixer، گیم‌پلی پروژه جدید خود یعنی بازی Crackdown 3 را در قالب ویدیو‌های مختلف به نمایش گذاشت.

این استریم با حضور میجر نلسون از ایکس‌باکس و ستاره بازی Star Wars Battlefront 2 یعنی جانینا گاوانکار برگزار شد و در آن بازدیدکنندگان نمایشگاه در حال تجربه این بازی به تصویر کشیده شدند. در این ویدیو‌ها توانستیم نگاهی به مبارزات و محیط‌های این بازی بیندازیم و در آنها شاهد پرتاب شدن اتومبیل‌ها، لحظات انفجار، شنا کردن، اتومبیل‌های مختلف و پرش‌های متفاوت بودیم. همچنین شخصیت‌های قابل بازی را نیز در گیم‌پلی مشاهده کردیم که به دست بازدیدکنندگان تجربه شد.

بازی Crackdown 3 یک اثر جهان باز و اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو‌های ری ایجنت گیمز (Reagent Games) و سومو دیجیتال (Sumo Digital) در دست توسعه قرار دارد. کاربران در این اثر با پیش بردن داستان اصلی در دنیایی باز، آزادانه به بازی می‌پردازند و لحظاتی اکشن را در آن تجربه خواهند کرد.

بازی Crackdown 3 قرار است در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود. در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی می‌توانید تریلر گیم‌پلی پیشین آن را به همراه تریلر E3 این بازی با حضور تری کروز (Terry Crews)، بازیگر، تماشا کنید. همچنین تصاویر و پوستر‌های باکیفیت آن نیز چندی پیش منتشر شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو‌های گیم‌پلی بازی Crackdown 3 را تماشا و دانلود کنید و نظرات خود را در مورد گرافیک، گیم‌پلی و دنیای این بازی با زومجی در میان بگذارید.

ویدیو گیم‌پلی بازی Crackdown 3 بخش اول

| |

ویدیو گیم‌پلی بازی Crackdown 3 بخش دوم

| |

ویدیو گیم‌پلی بازی Crackdown 3 بخش سوم

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده