نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

تصاویر و پوسترهای با کیفیت بالای بازی Crackdown 3 منتشر شد [E3 2017]

در جریان نمایشگاه E3 2017 کمپانی مایکروسافت تصاویر و پوسترهای با کیفیت بالایی از بازی Crackdown 3 منتشر کرده است.

در جریان نمایشگاه E3 2017 و کنفرانس خبری کمپانی مایکروسافت سرانجام تاریخ انتشار بازی Crackdown 3 تایید و اعلام شد. حال مایکروسافت تصاویر جدیدی با کیفیت بسیار بالا و 4K به‌همراه پوسترها و بنرهای جدیدی از این بازی منتشر کرده است. بیشتر این تصاویر از تریلر گیم‌پلی این بازی که در نمایشگاه E3 منتشر شده، گرفته شده است. طبق گفته مایکروسافت، تصاویر منتشر شده متعلق به نسخه کنسول Xbox One X است. این تصاویر شباهت زیادی به تم تصاویر هنری کتاب‌های کامیک دارد و تنوع رنگ بسیار خوب و جذابی نیز در بازی Crackdown 3 دیده می‌شود. علاوه بر این، پوستر و تصویر روی جلد این بازی نیز منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Crackdown 3

بازی Crackdown 3 یک بازی اکشن ماجراجویانه و جهان باز است که توسط دو استودیو Reagent Games و Sumo Digital در دست ساخت و توسعه است. برای بخش آنلاین بازی از قابلیت پردازش ابری استفاده می‌شود تا به تخریب پذیری محیط بازی کمک کند. همچنین بخش داستانی بازی Crackdown 3 تخریب پذیری محدودتری دارد، اما طبق گفته سازندگان بازی این تخریب پذیری همچنان قابل توجه است. در حاشیه کنفرانس مایکروسافت تریلری از گیم‌پلی بازی Crackdown 3 منتشر و تایید شد که تری کروز در این بازی حضور دارد.

بازی Crackdown 3 یکی از بازی‌هایی است که قرار است همزمان با کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس  در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) منتشر شود. این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده