نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

ساخت فیلم Spawn رسما تایید شد

سرانجام تاد مک‌ فارلین از تایید رسمی ساخت فیلم اسپاون (Spawn) خبر داد و اعلام کرد که او کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

پس از ماه‌ها بحث و صحبت مبنی بر ساخت فیلمی احتمالی بر اساس شخصیت اسپاون، حال تاد مک‌فارلین، خالق این شخصیت، ساخت فیلم Spawn را رسما تایید و اعلام کرد. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2017، مک‌فارلین تایید کرد که مراحل توسعه این فیلم آغاز شده است و او کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او این خبر را با انتشار ویدیویی در فیسبوک شخصی خود رسما تایید و اعلام کرد. پس از آن، مک‌فارلین در پنل کوین اسمیت در نمایشگاه کامیک کان حاضر شد و توضیحاتی در مورد این فیلم به اشتراک گذاشت. 

فیلم Spawn قرار است به دست کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز تولید شود و جیسون بلوم، مالک این کمپانی، نیز به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. کمپانی بلوم هاوس بیشتر برای ساخت مجموعه فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) و فیلم‌هایی چون شکاف (Split) و برو بیرون (Get Out) شناخته شده است. با این حال، هنوز کمپانی ناشر فیلم Spawn مشخص نشده است؛ اما با توجه به روابط نزدیک کمپانی بلوم هاوس با کمپانی یونیورسال، احتمالا یونیورسال مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد گرفت.

Spawn

در اردیبهشت امسال، مک‌ فارلین از به پایان رسیدن کار نوشتن فیلمنامه فیلم Spawn خبر داده بود. او امیدوار است که بتواند به‌زودی اطلاعات بیشتری از آینده این پروژه به اشتراک بگذارد و امید دارد که این اتفاق در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو رخ بدهد. با این حال، تاکنون جزئیات و اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران احتمالی یا تاریخ انتشار این فیلم منتشر نشده است. مک‌فارلین پیش از این گفته بود که Spawn یک فیلم ترسناک با خشونت بسیار زیاد و با درجه سنی بزرگسال خواهد بود.

نخستین کتاب کامیک Spawn در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و به عنوان یکی از مداوم‌ترین سری کتاب‌های کامیکی لقب گرفت که همچنان منتشر می‌شود. این کامیک داستان آلبرت سیمونز را روایت می‌کند که پس از کشته شدن به جهنم می‌رود و پس از یک معامله برای دیدن همسرش به زمین بازی می‌گردد، اما او به یک اهریمن ترسناک تبدیل شده است. در سال ۱۹۹۷، فیلم Spawn به کارگردانی مارک ای.زی. دیپه تولید شد و به روی پرده رفت. این فیلم با بودجه ۴۰ میلیون ساخته شد، اما تنها ۸۷.۸ میلیون دلار در گیشه فروخت و علاوه بر شکست تجاری، نقدهای بسیار ضعیفی نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده