نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Spawn یک گام به ساخت نزدیک تر شد

تاد مک‌ فارلین از به پایان رسیدن کار نوشتن فیلمنامه فیلم اسپاون (Spawn) خبر داد.

شهریور ماه سال گذشته بود که تاد مک‌فارلین، خالق شخصیت و مجموعه Spawn، از ساخت فیلم جدید این مجموعه خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او اطلاعات جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته است. مک‌فارلین در یک مصاحبه ویدیویی اعلام کرد که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Spawn به پایان رسیده است و او در حال حاضر به دنبال تهیه کننده و ناشر برای ساخت این فیلم است. مک‌فارلین در ادامه گفت که در حال حاضر با هیچکس در رابطه با این فیلم در صنعت فیلمسازی صحبت نکرده است، با این حال، افراد زیادی در مورد ساخت این فیلم از او سوال پرسیده‌اند.

مک‌فارلین گفت امیدوار است بتواند بزودی اطلاعات بیشتری از آینده این پروژه به اشتراک بگذارد و امیدوار است این اتفاق در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال که تابستان امسال برگزار خواهد شد، رخ بدهد و او خبر ساخت فیلم Spawn را رسما تایید و اعلام کند. با این حال، او تایید کرد که فیلم Spawn یک فیلم ترسناک با خشونت بسیار زیاد و با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. با این وجود، مک‌فارلین گفت که باید واقع بینانه نگاه کرد و تنها کار نوشتن فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده است و این تنها اولین مرحله برای دریافت مجوز ساخت و تولید یک فیلم است. او گفت:

این مسئله به این معنی نیست که فیلم حتما ساخته خواهد شد. بلکه به این معنی است که یک فیلمنامه وجود دارد و هرکسی می‌تواند آن را نگاه و مطالعه کند.

در بهمن ماه سال گذشته، مک‌فارلین به Comicbook گفت که این بخشی از تصمیم او بوده است که از رویکرد فیلم‌های ابرقهرمانی مدرن با بودجه بزرگ، دور بماند. بنابراین او می‌تواند فیلم خود را به هر شکلی که دلش می‌خواهد بسازد. نخستین کتاب کامیک Spawn در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و به عنوان یکی از مداوم‌ترین سری کتاب‌های کامیکی لقب گرفت که همچنان منتشر می‌شود. در سال ۱۹۹۷، فیلم Spawn به کارگردانی مارک ای.زی. دیپه تولید و به روی پرده رفت. این فیلم با بودجه ۴۰ میلیون ساخته شد، اما تنها ۸۷.۸ میلیون دلار در گیشه فروخت و علاوه بر شکست تجاری، نقدهای بسیار ضعیفی نیز از سوی منتقدان دریافت کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده