نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سریال Sense8 برای یک قسمت دو ساعته بازخواهد گشت

شبکه نت فلیکس اعلام کرد که سریال Sense8 برای یک قسمت که زمان آن دو ساعت خواهد بود، بازخواهد گشت.

ماه گذشته، شبکه نت‌فلیکس سریال Sense8 را پس از پخش دو فصل از آن لغو کرد. کار ساخت این سریال جاه طلبانه بر عهده لی لی و لانا واچوفسکی،‌ کارگردان‌های سه گانه فیلم‌های ماتریکس (The Matrix) به‌همراه جی. مايکل استرازينسکی بوده است. پس از این اتفاق، طرفداران سریال شروع به جمع آوری امضا کردند تا نت‌فلیکس از تصمیم خود منصرف شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که طرفداران سریال Sense8 تا حدودی موفق به تغییر نظر این شبکه محبوب استریم شده‌اند.

شبکه نت‌فلیکس اعلام کرد که یک قسمت پایانی برای خاتمه دادن به اتفاقات سریال Sense8 در دست ساخت و تولید است. زمان این قسمت قرار است دو ساعت باشد، اما نت‌فلیکس اعلام کرد که این قسمت تا سال آینده میلادی منتشر نخواهد شد و طرفداران باید کمی بیشتر برای تماشای این قسمت صبر کنند. نت‌فلیکس در بیانیه منتشر شده گفت:

هنوز هم این سریال در بین ما است. سریال Sense8 برای یک قسمت پایانی و ویژه که زمان آن دو ساخت خواهد بود، بازخواهد گشت.

Sense8

داستان سریال Sense8 در مورد هشت غریبه از نقاط مختلف جهان است که ناگهان از طریق ارتباط ذهنی و عاطفی به یکدیگر مرتبط می‌شوند و باید راهی برای زنده ماندن از دست کسانی که آن‌ها را به چشم تهدیدی برای نظم جهانی می‌پندارند پیدا کنند. طبق خبری که پیش از این وب‌سایت ورج منتشر کرده بود، هزینه‌های بالای تولید دلیل لغو این سریال بوده است. طبق برآوردهای منتشر شده، هزینه ساخت هر قسمت سریال Sense8 حدود ۹ میلیون دلار بوده است. لانا واچوفسکی در بیانیه که منتشر کرده بود گفت که اعداد همیشه برای سریال Sense8 چالش برانگیز بوده‌اند. 

اگرچه هنوز هیچ آمار دقیقی از تعداد بینندگان یا هزینه دقیق ساخت و تولید سریال Sense8 منتشر شده است، اما بدون شک این دو موضوع دلیل اصلی لغو این سریال بوده است. فصل دوم سریال The Sense8 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و قسمت پایانی این سریال قرار است در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت فلیکس منتشر شود. با وجود اینکه طرفداران انتظار یک پایان قوی دارند، اما واچوفسکی‌ها اعتقاد دارند که شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده