نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سریال Sense8 پس از پخش دو فصل لغو شد

شبکه نت فلیکس سریال Sense8 را پس از پخش دو فصل از آن لغو کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که سریال Sense8 که یکی از سریال‌های اصلی شبکه نت‌فلیکس بوده است، برای فصل سوم تمدید نخواهد شد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، این شبکه محبوب استریم اعلام کرد که این سریال پس از پخش دو فصل و یک قسمت ویژه کریسمس، لغو شده است و برای فصل سوم تمدید نمی‌شود. سیندی هالند، معاون رئیس بخش محتوا و برنامه‌های اصلی نت‌فلیکس، گفت:

پس از ساخت و تولید ۲۳ قسمت در ۱۶ شهر و ۱۳ کشور مختلف، داستان سریال Sense8 به پایان راه خود رسیده است. این سریال همان چیزی بود که ما و طرفداران از آن می‌خواستیم. Sense8 سریالی  جسورانه، عاطفی، خیره کننده، تهاجمی و فراموش نشدنی بود. هرگز هیچ سریالی بین المللی با این تنوع ساخته و منتشر نشده است. در این سریال شاهد حضور بازیگران و سازندگان بسیار متفاوتی از سراسر جهان بودیم. این موضوع را می‌توان با ارتباط نزدیک و عمیق طرفداران پرشور با این سریال و شخصیت‌های آن مشاهده کرد. ما از لانا، لی لی، جو و گرانت برای ارائه چشم اندازها و ایده‌های خود و همچنین از تمام بازیگران و عوامل تیم تولید سریال برای تعهدی که به ساخت این سریال داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

Sense8

کار ساخت سریال Sense8 بر عهده لی لی و لانا واچوفسکی،‌ کارگردان‌های سه گانه فیلم‌های ماتریکس (The Matrix) به‌همراه جی. مايکل استرازينسکی بوده است.  داستان این سریال در مورد هشت غریبه از نقاط مختلف جهان است که ناگهان از طریق ارتباط ذهنی و عاطفی به یکدیگر مرتبط می‌شوند و باید راهی برای زنده ماندن از دست کسانی که آن‌ها را به چشم تهدیدی برای نظم جهانی می‌پندارند پیدا کنند. همچنین صفحه رسمی سریال Sense8 در توییتر با انتشار توییتی از تمامی طرفداران برای حمایتی که از این سریال کردند، تشکر و قدردانی کرد.

پس از سریال The Get Down، سریال Sense8 دومین سریالی است که نت‌فلیکس آن را طی ماه‌های گذشته لغو کرده است. همچنین این شبکه سریال‌های دیگری چون مارکو پولو (Marco Polo)، بلادلاین (Bloodline) و Hemlock Grove را پیش از این لغو کرده بود. اخیرا رید هستینگز، بنیان گذار شبکه نت فلیکس گفته است که اعتقاد دارد که این شبکه باید سریال‌های بیشتری را لغو و به‌جای آن روی ساخت سریال‌هایی با ریسک بیشتر تمرکز کند. او اعتقاد دارد که سریال‌هایی که عملکرد موفقی نداشته‌اند، نباید برای فصل دیگری تمدید شوند و هزینه ساخت آن را روی آثار جدیدتری سرمایه‌گذاری کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده