نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۶

انتشار اولین تریلر سریال Castlevania

شبکه نت فلیکس اولین تریلر سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania) را منتشر کرد.

بهمن سال گذشته، نت‌فلیکس ساخت سریال Castlevania را رسما تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است یک سریال انیمیشنی باشد و در طی سال ۲۰۱۷ از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. در اسفند سال گذشته نیز این شبکه اولین پوستر رسمی سریال Castlevania را منتشر کرده بود. با این حال، تاکنون اطلاعات چندانی از اتفاقات و داستان این سریال منتشر نشده است. حال نت‌فلیکس اولین تریلر سریال Castlevania را منتشر کرده است. این تریلر شروع بسیار جالبی دارد و با گذاشتن بازی Castlevania III: Dracula's Curse در درون کنسول نینتندو NES آغاز می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

این تریلر فضای مشابهی مانند پوستر منتشر شده از سریال Castlevania تداعی می‌کند و به نظر می‌رسد که بیشتر اتفاقات این سریال انیمیشنی قرار است در این قلعه جریان داشته باشد و همچنین شاهد خشونت بسیاری نیز باشیم. همچنین در پایان این تریلر اعلام شد که فصل اول سریال Castlevania در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) از شبکه نت‌فلیکس منتشر می‌شود. آدای شانکار، تهیه کننده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و درد (Dredd)، به عنوان تهیه کننده و وارن الیس، نویسنده کتاب کامیک Transmetropolitan، به عنوان فیلمنامه‌نویس در سریال Castlevania حضور دارند.

اسفند سال گذشته، شانکار در مصاحبه با به وب‌سایت IGN گفت که سریال Castlevania اقتباسی از بازی Castlevania III: Dracula's Curse خواهد بود و برای ساخت این سریال، از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) الهام گرفته شده است. طبق اطلاعاتی که نت‌فلیکس پیش از این از سریال Castlevania منتشر کرده بود:

این سریال با الهام گرفتن از مجموعه بازی‌های ویدیویی فانتزی و تاریک Castlevania که اتفاقات آن در قرون وسطی جریان دارد، در دست ساخت است و داستان آخرین بازمانده خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلوگیری کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده