نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Black Panther

مارول سرانجام اولین پوستر رسمی فیلم Black Panther را منتشر کرد. اولین تیزر تریلر این فیلم امشب منتشر خواهد شد.

چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه) اخیرا با انتشار ویدیویی در توییتر شخصی‌اش از اضافه شدن خود به فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) خبر داده است. با این حال، او پیش از حضور و بازی در این فیلم، در اولین فیلم مستقل این ابرقهرمان دنیای مارول حضور خواهد داشت. پیش از این نیز در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شاهد درخشش بوزمن و شخصیت پلنگ سیاه بوده‌ایم. ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) رسما به پایان رسید و حال، مارول اولین پوستر رسمی این فیلم را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Black Panther

این پوستر اطلاعات چندانی را از فیلم Black Panther فاش نمی‌کند و تنها به نظر می‌رسد که لباس تی‌چالا کمی تغییرات داشته است. او تنها در قصر روی تخت پادشاهی واکاندا نشسته و چنگال‌های او نیز خارج شده است. این موضوع احتمالا اشاره‌ای دارد به کسانی که سعی می‌کنند تا با ایجاد مشکلات و جنگ داخلی در واکاندا تخت پادشاهی این کشور را تصاحب و تی‌چالا را از مقام خود برکنار کنند.

علاوه بر این، مارول تایید کرد که اولین تیزر تریلر فیلم Black Panther امشب منتشر خواهد شد. این تریلر همزمان با برگزاری مسابقه فینال NBA که قرار است میان دو تیم گلدن استیت واریرز و کلیولند کاوالیرز برگزار شود، منتشر خواهد شد. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده