نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری فیلم Black Panther به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه از دنیای مارول به پایان رسید و اولین تریلر آن تابستان امسال منتشر خواهد شد.

بدون شک یکی از ستارگان اصلی فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)؛ شخصیت تی‌چالا/پلنگ سیاه بود. حال این شخصیت قرار است در اولین فیلم مستقل خود که اواخر امسال به روی پرده خواهد رفت، بازگردد. فیلم Black Panther اولین فیلم ابرقهرمانی است که شخصیت اصلی آن یک ابرقهرمان سیاه پوست است. این موضوع می‌تواند به جذابیت این فیلم اضافه کند. در اوایل ماه بهمن سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. ماه گذشته، تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری فیلم Black Panther در کشور کره جنوبی منتشر شد که این تصاویر یک تعقیب و گریز را نشان می‌داد.

علاوه بر این، اواخر ماه بهمن سال گذشته، مارول تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Black Panther منتشر کرده بود. طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده است، فیلمبرداری این فیلم قرار است تا ماه می (اردیبهشت-خرداد) امسال به پایان برسد. مدتی پیش بخش‌هایی از این فیلم برای خبرنگاران پخش شد که در آن کشور واکاندا به شکل ترکیبی از زندگی قبلیه‌ای و مدرن به نمایش در آمده بود. در طی این ویدیو، شخصیت‌های مختلف فیلم و همچنین دشمنان جدید پلنگ سیاه به نمایش در آمدند. مارول همچنین در جواب خبرنگاران اعلام کرد که اولین تریلر رسمی فیلم Black Panther در تابستان امسال منتشر خواهد شد.

انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Black Panther در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شود. طبق توییتی که چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا/پلنگ سیاه، در توییتر شخصی خود منتشر کرده، فیلمبرداری این فیلم رسما به پایان رسیده است و این فیلم به زودی وارد مراحل پس از تولید خود خواهد شد. علاوه بر بوزمن، در این تصویر رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther، به همراه لوپیتا نیونگو، بازیگر نقش ناکیا، و سیدل نوئل، حضور دارند.

از نکات جالب این تصویر، حضور سیدل نوئل است. نام او در لیست بازیگرانی که  مارول از فیلم Black Panther منتشر کرده بود، حضور نداشته و او احتمالا بازیگر جدید این فیلم است که در طی فیلمبرداری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. او در جواب بوزمن تایید کرد که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و کار تاریخی را انجام داده‌اند. با این حال، هنوز مشخص نیست که نوئل نقش چه شخصیتی را در فیلم Black Panther بازی می‌کند و اطلاعات بیشتری در ارتباط با حضور او در این فیلم منتشر نشده است.

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با توجه به ویدیویی که مدتی پیش بوزمن در اینستاگرام شخصی خود از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده بود، به نظر می‌رسد نقش فریمن در این فیلم پر رنگ‌تر از آن چیزی است که پیش از این تصور می‌شد. فریمن نقش اورت راس را در فیلم Black Panther بر عهده دارد.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده