نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

شایعه: بازی Super Street Fighter V در دست توسعه است

شایعات تازه‌ای پیرامون توسعه بازی Super Street Fighter 5 توسط کپکام به گوش می‌ر‌سد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شده‌ایم که اخیرا شایعاتی در مورد ساخت بازی Super Street Fighter 5 به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد کمپانی کپکام قصد دارد این بازی مبارزه‌ای را به روش جدیدی عرضه کند.

ممکن است بازی Street Fighter V به زودی یک بروزرسانی بزرگ دریافت کند که نام آن را به Super Street Fighter 5 تغییر دهد و محتویاتی که همچنان جای خالی آن‌ها در بازی احساس می‌شود در این نسخه افزوده شوند.

این اطلاعات تایید نشده توسط یکی از کاربران Reddit به نام Rikurikumore منتشر شده است که یک سری متن را در مورد دومین و سومین فصل محتوای بازی و البته این بروزرسانی بزرگ منتشر کرده است. از بروزرسانی Super بازی به عنوان یک بسته الحاقی رایگان یاد شده و برای دارندگان کنونی بازی بدون هزینه خواهد بود.

جدا از بهبود رابط کاربری، این بروزرسانی حالت آرکید، حالت‌های مبارزه‌ای جدید و یک حالت PvE جدید را در برابر Illuminati به بازی اضافه می‌کند. بروزرسانی Super همچنین مکانیک‌های بازی را گسترش می‌دهد و تعدادی Critical Art جدید به بازی خواهد افزود.

در مورد بسته‌های الحاقی بازی، کاربر مذکور افشا کرده است که کاراکترهای Abigail ،Menat و Zeku شخصیت‌های باقی‌مانده از فصل دوم محتوای بازی هستند. فصل سوم هم ۶ شخصیت جدید به نام‌های Sagat ،Sakura ،Oro ،C. Viper ،Q و Necro را به بازی اضافه می‌کند.

گفته شده بازی Super Street Fighter 5 در پایان مسابقات کپکام کاپ امسال رونمایی خواهد شد. بنابراین طبق ادعای منبع شایعه، این بروزرسانی احتمالا سال آینده منتشر خواهد شد.

پیش از عرضه بازی Street Fighter 5، کپکام چندین بار تکرار کرد که قصد ندارد با عرضه چندین نسخه مختلف در بازه‌های زمانی چند ماهه، کاربران بازی را از یکدیگر جدا کند. در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، به نظر می‌رسد کپکام با ارایه نسخه Super به صورت رایگان، روش جدیدی را برای عرضه مجدد بازی بدون جدا کردن بازیکنانش از یکدیگر پیدا کرده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده