نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

شایعه: بخش زیادی از فیلم Justice League دوباره فیلمبرداری خواهد شد

طبق شایعات منتشر شده، جاس ویدون در نظر دارد بخش‌ زیادی از فیلم Justice League را دوباره فیلمبرداری کند.

اوایل این ماه بود که زک اسنایدر اعلام کرد به علت خودکشی دخترش در مارس امسال و مشکلات خانوادگی، از ادامه کارگردانی فیلم لیگ عدالت (Justice League) انصراف داده است. جاس ویدون، کارگردان دو فیلم اول Avengers (انتقام جویان) مسئولیت تکمیل این فیلم را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که ویدون در فیلمبرداری دوباره فیلم Justice League در نظر دارد که بخش‌های متعددی از آن را دوباره فیلمبرداری کند. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، فیلمبرداری دوباره این فیلم از ماه ژوئن (خرداد-تیر) در لندن آغاز و تا ماه آگوست امسال (مرداد-شهریور) در این استودیو طول خواهد کشید که در طی آن قرار است صحنه‌های اضافی و جدید قابل توجهی فیلمبرداری شوند.

گفته می‌شود که این تغییرات پس از استخدام ویدون برنامه‌ریزی شده است؛ هرچند برخی نیز اعتقاد دارند که ممکن است پیش از کناره‌گیری اسنایدر این موضوع در برنامه برادران وارنر و دی‌سی بوده باشد. چارلز روون، تهیه‌کننده فیلم Justice League، نیز اخیرا گفته که فیلمبرداری دوباره و اضافه شدن صحنه‌های جدید به یک امر عادی در سینما تبدیل شده است؛ اما با توجه به مشغله کاری بازیگران این فیلم، فیلمبرداری دوباره بخش قابل توجهی از Justice League می‌تواند زمان تکمیل آن را افزایش بدهد. در حال حاضر، فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman (آکوامن) که جیسون موموآ در آن حضور دارد، آغاز شده است.

فیلم Justice League

همچنین هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن اخیرا تصویری را در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر که کویل به مناسبت ۷۹امین سالگرد خلق و معرفی شخصیت سوپرمن منتشر کرده، به نظر می‌رسد که در شهر لندن حضور دارد و فیلمبرداری دوباره فیلم Justice League رسما با حضور او و چند تن از دیگر بازیگران آغاز شده است. با این حال، برخی اعتقاد دارند که اگر فیلمبرداری دوباره این فیلم بسیار گسترده باشد و صحنه‌های اضافه زیادی فیلمبرداری شوند، ممکن است کمپانی برادران وارنر تصمیم به تغییر در زمان اکران این فیلم بگیرد.

فیلم Justice League در حال حاضر قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده