// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

محتویات جدیدی برای بازی Hitman در راه است

استودیو IO Interactives اعلام کرده است که در ماه ژوئن شاهد محتیوات بیشتری برای بازی Hitman خواهیم بود.

با مشکلات اخیر استودیو IO Interactive، سازنده بازی Hitman، خیلی‌ها بر این عقیده هستند که تیم سازنده بازی خود و پشتیبانی از آن را فراموش کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی این استودیو اعلام کرده است که در ماه ژوئن، محتویات بیشتری برای بازی هیتمن در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ابتدا دو عدد Escalation Contract برای کاربران در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها در بانکوک و دیگری در ساپینزا قرار دارد. استودیو IO Interactive در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که در کل در جریان ماه ژوئن ۱۰ قرار داد دیگر برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد که همگی آن‌ها را از طریق جامعه هیتمن برداشته خواهد شد.

همچنین در صحبت‌های این استودیو آمده است که در آخر ماه، شاهد در دسترس قرار گرفتن هدف گریزان شماره ۲۵ خواهیم بود که در شهر هوکایدو قرار دارد. نکته جالب هدف گریزان شماره ۲۵ این است که این بار ۱۰ روز زمان برای کشتن وی در اختیار دارید. به عبارتی تا پایان ماه ژوئن زمان خواهید داشت تا هدف گریزان شماره ۲۵ را نابود کنید.

در آخر استودیو IO Interactive اعلام کرد که بازی یک به‌روزرسانی اجباری نیز دریافت خواهد کرد و متاسفانه جزئیات این به روزرسانی منتشر نشده است. با تمام این وجود ظاهرا تیم سازنده به خوبی از بازی هیتمن پشتیبانی خواهد کرد و هنگامی که همه فکر می‌کردند دیگر ادامه‌ی این بازی ساخته نخواهد شد، شایعاتی از ساخت فصل دوم منتشر شد.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آینده این مجموعه را به چه شکل پیش‌بینی می‌کنید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده