نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

شایعه: فصل دوم بازی Hitman ساخته می شود

احتمال ساخت فصل دوم بازی Hitman با وجود جدایی IO Interactive از اسکوئر انیکس وجود دارد.

اواسط هفته گذشته بود که اسکوئر انیکس خبر قطع ارتباط خود با استودیو IO Interactive را اعلام کرد؛ خبری که به واسطه گزارش مالی کمپانی برای سرمایه‌دارانش فاش شده و طرفداران سری Hitman را در مورد آینده مبهم این مجموعه قدیمی و محبوب نگران کرد.

در حالیکه بدترین اتفاقی که ممکن است برای سری Hitman رخ دهد، رها شدن آن توسط اسکوئر انیکس است، شایعات جدید حاکی از آن هستند که استودیو IO Interactive حق امتیاز سری Hitman را حفظ کرده و در واقع روی فصل دوم بازی کار می‌کند.

این شایعه توسط وب‌سایت Gamestar منتشر شد که ادعا می‌کند منابعش می‌گویند که استودیو IO به دنبال سرمایه گذاران دیگری است که مسئولیت نشر فصل دوم بازی Hitman را برعهده بگیرد و مراحل توسعه به خوبی طی می‌شود تا بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

در حالیکه این خبر شایعه است و نباید امید چندانی به آن بست، اما در صورت تحقق، خبر خوبی برای طرفداران هیتمن خواهد بود که دوست داشتند مامور ۴۷ را در سال‌های آتی ملاقات کنند. وب‌سایت مذکور معتقد است که هفته آینده استودیو IO بیانیه رسمی در این رابطه برای طرفداران منتشر خواهد کرد.

اسکوئر انیکس و IO هر یک نقشه کاملا متفاوتی برای بازی Hitman داشتند که با وجود مشکلات اولیه، در نهایت با موفقیت خاتمه یافت. بازی هیتمن که در ۶ قسمت عرضه شد توانست توجه مخاطبین خود را با انتشار سریالی محتوای خود در کل سال جلب کند. در نهایت هم فصل اول بازی که شامل تمامی قسمت‌های آن بود، ابتدای سال ۲۰۱۷ عرضه شد.

با توجه به سابقه و محبوبیت فراوان این مجموعه، در صورتیکه IO واقعا حق امتیار هیتمن را داشته باشد، مسلما به زودی برای انتشار فصل دوم بازی Hitman ناشر پیدا خواهد شد. در غیر این صورت باز هم احتمال رها کردن آن توسط اسکوئر انیکس بعید است.

نظر شما در رابطه با آینده مجموعه Hitman چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده