نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

تاریخ پخش فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty اعلام شد

شبکه Adult Swim سرانجام تاریخ انتشار فصل سوم سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) را تایید و اعلام کرد.

مدت زمان زیادی است که طرفداران سریال Rick and Morty منتظر شروع پخش فصل سوم این سریال انیمیشنی هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Adult Swim سرانجام تاریخ شروع پخش فصل سوم این سریال انیمیشنی را رسما تایید و اعلام کرده است. دن هارمون و جاستین رویلند، سازندگان سریال Rick and Morty، تایید و اعلام کردند که پخش قسمت‌های جدید فصل سوم این سریال انیمیشنی از تاریخ ۸ مرداد امسال (۳۰ جولای) آغاز خواهد شد. پیش از این در فروردین امسال، اولین قسمت فصل سوم سریال Rick and Morty به شکل محدود از وب‌سایت شبکه Adult Swim منتشر شده بود.

این خبر در جریان یک رویداد زنده که شب گذشته به شکل لایو استریم پخش می‌شد، اعلام شد. در این رویداد زنده هارمون و رویلند به برخی از سوالات طرفداران پاسخ دادند و همچنین هارمون گفت که در حال نوشتن فیلمنامه جدیدی برای سریال Rick and Morty است که طبق گفته وی، از ایده‌های طرفداران نیز برای نوشتن آن استفاده خواهد شد. این دو همچنین تایید کردند که فصل سوم سریال Rick and Morty مانند فصل دوم ۱۰ قسمت خواهد بود و طی تابستان از شبکه Adult Swim منتشر خواهد شد. همچنین قسمت اول فصل سوم سریال Rick and Morty که The Rickshank Redemption نام داشت، بازپخش خواهد شد تا کسانی که موفق به تماشای این قسمت نشده‌اند بتوانند آن را تماشا کنند.

اولین قسمت سوم سریال Rick and Morty در روز اول آوریل که مصادف با دروغ آوریل بود، منتشر شد. هارمون و رویلند همچنین اعلام کردند که تمام شایعات منتشر شده در مورد فصل سوم سریال Rick and Morty اشتباه بوده است و Rickmancing the Stone نام قسمت دوم فصل سوم این سریال خواهد بود. در ادامه هارمون و رویلند اشاره کردند که کار ساخت فصل چهارم سریال Rick and Morty آغاز شده است؛ اما اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک نگذاشتند و اضافه کردند که در حال حاضر در مورد فصل چهارم این سریال صحبت نخواهند کرد. شبکه Adult Swim هنوز سریال Rick and Morty را رسما برای فصل چهارم تمدید نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد که به‌زودی رسما این سریال انیمیشنی برای فصل چهارم تمدید شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده