نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

بنیان گذار نت فلیکس خواستار لغو شدن سریال های بیشتری است

رید هستینگز، بنیان گذار شبکه نت فلیکس اعتقاد دارد که این شبکه باید سریال‌های بیشتری را لغو کند.

رید هستینگز، بنیان گذار شبکه نت‌فلیکس اعتقاد دارد که شبکه‌های استریم باید سریال‌های اصلی بیشتری را لغو کنند. در مصاحبه با CNBC، او گفت که در حال حاضر شبکه نت‌فلیکس بیش از هر شبکه استریم دیگر بیننده و کاربر دارد. هستینگز در ادامه گفت که این شبکه باید ریسک بیشتری را انجام بدهد که به‌طور طبیعی بسیاری از آن‌ها به شکل غیر منتظره‌ای دیده و تماشا می‌شوند و برخی از آن‌ها نیز شکست خواهند خورد. او گفت:

ما سریال‌های بسیار کمی را لغو کرده‌ایم. من همیشه به تیم محتوای شبکه فشار آورده‌ و گفته‌ام که ما باید ریسک و خطر بیشتری را بپذیریم و باید سعی کنیم تا از ایده‌های بسیار دیوانه‌وار نیز استقبال کنیم. به همین خاطر است که ما نرخ سریال‌هایی را که لغو می‌کنیم، باید بیشتر کنیم.

13 Reasons Why

هستینگز سریال ۱۳ دلیل که چرا (Thirteen Reasons Why) را به عنوان یک سریال با ریسک بالا مثال زد و گفت که موفقیت این سریال کاملا غیر منتظره بوده است. او گفت: 

شما متوجه می‌شوید که موفقیت برخی از سریال‌ها مانند سریال Thirteen Reasons Why، کاملا غیر منتظره و باور نکردنی است. این ما را شگفت زده می‌کند. ما می‌دانستیم که این سریال، سریال بسیار خوبی خواهد بود، اما نمی‌دانستیم که چه استقبالی از آن خواهد شد.

تا به امروز، نت‌فلیکس به ندرت سریال‌های اصلی خود را لغو کرده است. سریال The Get Down، اولین سریال این شبکه است که برای فصل دوم تمدید نشده و لغو شده است. همچنین سریال مارکو پولو (Marco Polo) پس از پخش دو فصل و بدون یک پایان مناسب، لغو و برای فصل سوم تمدید نشد. با این حال، سریال‌هایی نیز مانند سریال Bloodline (بلادلاین) و Hemlock Grove بوده‌اند که به علت اختلاف نت‌فلیکس با تهیه کننده و تولید کنندگان آن پس از فصل سوم لغو و برای فصل بعدی تمدید نشده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده