نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

ساخت پیش درآمد سریال Game of Thrones در برنامه سازندگان آن نیست

سازندگان سریال Game of Thrones می‌گویند آن‌ها برنامه‌ای برای ساخت پیش درآمد این سریال ندارند.

سریال محبوب و پرطرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پس از فصل هشتم به پایان خواهد رسید و دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال، می‌گویند پس از آن از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد، هرچند انتظار می‌رود این فرانچایز بدون این دو نیز به کار خود ادامه دهد. در پشت صحنه جوایز امی امسال، خبرنگاران از بنیاف پرسیدند آیا او و وایس در نظر دارد پیش درآمدی برای سریال Game of Thrones تولید و پخش کنند. بنیاف جواب داد که او و وایس پس از پایان فصل هشتم سریال Game of Thrones برنامه‌ای برای کار بر روی این سریال دیگر ندارند و اما اینکه آیا پیش درآمد یا نسخه‌های فرعی دیگری برای سریال وجود خواهد داشت یا خیر آن را باید از جرج آر. آر. مارتین، خالق این مجموعه، سوال کنید. به نقل از اینترتینمنت ویکلی، بنیاف می‌گوید:

در صورتی که تمایل دارید شما می‌توانید آن را از جرج سوال کنید. این جهان بزرگی است که جرج آن را خلق و ایجاد کرده است. من فکر می‌کنم که این یک جهان بسیار غنی است و من مطمئن هستم سریال‌های دیگر و بیشتری در دنیای وستروس ساخته خواهد شد، اما برای ما این مجموعه به پایان خواهد رسید. این واقعا سوالی است که باید از جرج پرسیده شود.

این در حالی است که مارتین اشاره کرده که ممکن است داستان‌های بیشتری از  Game of Thrones از جمله یک پیش درآمد برای آن شاهد باشیم. مارتین می‌گوید:

خب، من در حال حاضر هزاران صفحه از تاریخ جعلی وستروس در اختیار دارم و اتفاقاتی که در داستان آن‌ها رخ می‌دهد، آن را به داستان Game of Thrones هدایت می‌کند. بنابراین تعداد زیادی از مطالب و موضوعات غنی وجود دارد و من هنوز هم به نوشتن ادامه خواهم داد.

game of thrones

با این حال، هنوز زود است که برای پیش درآمد سریال Game of Thrones هیجان زده باشید. مارتین در ادامه اضافه می‌کند که هنوز دو فصل تا پایان سریال Game of Thrones باقی مانده است و همچنین او هنوز هم باید کار نوشتن دو کتاب دیگر از این مجموعه را به پایان برساند. مارتین توضیح داد که در حال حاضر پیش درآمد Game of Thrones تنها در حد یک حدس و گمان است. این اولین بار نیست که درباره نسخه فرعی سریال Game of Thrones صحبت می‌شود. در ماه جولای، بنیاف و وایس در یک مصاحبه گفتند که این فرانچایز از داستان غنی و عمیقی برخودار است و فرصت‌های زیادی برای روایت داستان‌های مختلف وجود دارد. آن‌ها توضیح دادند:

یکی از چیز‌های مهمی که در مورد مارتین وجود دارد این است که او فقط یک داستان را خلق نکرده است؛ بلکه او یک جهان با شخصیت‌های بسیار غنی خلق کرده است که تاریخچه مفصل با جزئیات دقیقی در پشت آن وجود دارد. راه‌های  مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با آن یک مجموعه تولید کنید. تا به حال ما واقعا زمانی که بتوانیم خیلی به این جزئیات فکر کنیم در اختیار نداشتیم، چون تمام تمرکز و زمان ما بر روی ساخت و تولید سریال است.

سریال Game of Thrones در جوایز امی امسال نمایش قوی و خوبی را داشت، این سریال موفق به دریافت ده‌ها جوایز از مراسم امسال شد تا جوایز کلی این مجموعه به عدد ۳۸ افزایش یابد و به موفق‌ترین سریال در تاریخ جوایز امی تبدیل شود. فصل هفتم سریال Game of Thrones کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. فصل هفتم این سریال کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و قرار است در هفت قسمت پخش شود. در طول نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، تیزر تریلر کوتاهی از آماده سازی تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد. در دیگر خبر مربوط به فصل هفتم این سریال، شبکه HBO تایید کرد که جیم برودبنت، بازیگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به جمع بازیگران فصل هفتم سریال Game of Thrones اضافه شده است و نقش مهمی در این فصل خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده