نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بررسی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از دید سایت های معتبر دنیا

نمره‌های بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy خبر یک از ریمستر موفق می‌دهند. با زومجی و مروری بر نمره‌های بازی همراه باشید.

Crash Bandicoot اولین بار خودش را روی کنسول پلی‌استیشن 1 مطرح کرد و این ساخته استودیو ناتی داگ توانست روی کنسول سونی به یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی تبدیل شود. با اینکه کرش هم مانند خیلی از مجموعه بازی‌های دیگر روند پر فراز و نشیبی داشته، اما در مجموع جزو بازی‌هایی است که افراد زیادی با آن خاطره دارند. به همین دلیل هم زمانی که سونی در جریان E3 2016 خبر ساخته‌شدن یک مجموعه ریمستر از سه نسخه اول این مجموعه را داد، گیمر‌های زیادی خوشحال شدند و بی‌صبرانه منتظر تجربه آن ماندند. سونی سپس در جریان رویداد PSX اعلام کرد که نام این مجموعه‌ی ریمستر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy خواهد بود.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار است فردا، ۹ تیر، رسما برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود و البته شایعاتی هم از انتشار آن برای ایکس‌باکس وان در آینده به گوش می‌رسد. به طور دقیق‌تر، این مجموعه شامل سه بازی Crash Bandicoot ،Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped می‌شود و ساخت نسخه‌های ریمستر بر عهده استودیو ویکاریوس ویژنز بوده است؛ استودیویی که چندی پیش اعلام کرد به کد نسخه‌های اصلی دسترسی نداشته و به همین دلیل هم بازی‌ها را تقریبا از نو ساخته است.

حال در فاصله یک روز مانده به انتشار رسمی بازی، نمره‌های آن توسط اکثر سایت‌های معتبر دنیا منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر نمره ها و بررسی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از دید سایت‌های معتبر دنیا داشته باشیم:

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • سازنده: ویکاریوس ویژنز
  • سبک: پلتفرمر سه‌بعدی
  • تاریخ انتشار: ۹ تیر
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

اتک آف فن‌بوی ۹۰ از ۱۰۰:

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ریمستر عالی برخی از بهترین بازی‌های پلتفرمر تاریخ است. جلوه‌های بصری بازی شرایط خوبی دارند و روی پلی‌استیشن 4 زیبا به نظر می‌رسند. درست است که شاید گاهی فکر کنید برخی المان‌های گیم‌پلی بازی کمی تاریخ‌گذشته و قدیمی هستند، اما در مجموع، بازی‌ها به شکلی هستند که پس از تجربه کردن آن‌ها، خواهید فهمید که چرا همواره از سری کرش به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سبک خودش یاد می‌شود.

آی‌جی‌ان: ۸۵ از ۱۰۰

پیش از انتشار بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy این ترس را داشتم که خاطرات خوبم از این سری خراب شود. اما خوشبختانه استودیو ویکاریوس ویژنز بازی را بدون دست‌کاری کردن ویژگی‌های مثبتش منتشر کرده و همین امر باعث شده تا بازی دقیقا آن حس و حال قدیمی را با جلوه‌های بصری بهتر و زیبا منتقل کند. البته این قضیه یک جنبه منفی هم برای کاربران نسل جدید دارد و آن هم اینکه بازی دقیقا همان چیزی است که ۲۰ سال پیش بود و به همین دلیل هم نباید انتظار اثری مدرن را از آن داشته باشید. البته که سازندگان سعی کرده‌اند با اضافه کردن مواردی مثل Time Trial کمی تنوع به بازی ببخشند و از این نظر کار آن‌ها ستودنی است. در کل Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به خوبی نشان می‌دهد که چرا ساخته‌های استودیو ناتی‌داگ جزو بهترین بازی‌های تاریخ هستند.

دیستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy دقیقا مثل یک ماشین زمان عمل می‌کند و شما را به دورانی از سری بازی‌های کرش می‌برد که هنوز این مجموعه دچار افت نشده بود. پس اگر از جمله طرفداران این سری هستید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

گیم اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

مهم‌ترین و بهترین نقطه قوت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy این است که هرگز در طول تجربه بازی‌های موجود در آن، حس تکراری بودن بازی به‌تان دست نمی‌دهد و بازی‌ها همواره چیز جدیدی برای ارائه کردن دارند. البته دلیل اصلی این ویژگی مثبت به نسخه‌های اصلی بازی که مربوط به ۲۰ سال پیش هستند، بر‌می‌گردد. در کل اینکه بتوانیم دوباره بازی‌ای با محوریت کرش انجام دهیم واقعا عالی است و امیدوارم که در آینده بازهم شاهد بازی‌های دیگری با حضور این شخصیت باشیم.

هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

با اینکه شاید این مجموعه آن ریمستر بی‌نقصی نباشد که طرفداران کرش انتظارش را داشتند، اما نمی‌توان منکر این موضوع شد که استودیو ویکاریوس ویژنز دقت فوق‌العاده‌ای به جزییات ریز و درشت بازی داشته و سعی کرده همه‌چیز دقیقا به همان شکلی باشد که در نسخه اصلی بازی‌ها دیده بودیم. همین امر هم باعث شده تا در مجموع با بازی جذابی از سری کرش روبه‌رو باشیم.

گیم‌اسپات: ۶۰ از ۱۰۰

قطعا افرادی که در گذشته طرفدار این سری بودند از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy لذت خواهند برد. اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار این مجموعه را تجربه می‌کنند، باید بگویم که بازی قادر نخواهد بود دیگر مانند ۲۰ سال گذشته شما را با المان‌ها و ویژگی‌هایش شگفت‌زده کند و تاثیر زمان و قدیمی‌شدن را کاملا در بازی حس خواهید کرد.

نمره بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

نمره بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده