نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

نام رسمی فیلم جدید دنزل واشنگتن مشخص شد

نام رسمی فیلم جدید کمپانی سونی که دنزل واشنگتن و کالین فارل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، به طور رسمی مشخص شد.

فیلم جدید کمپانی سونی توسط دن گیلروی کارگردانی شده است؛ دن گیلروی در سال ۲۰۱۴ با ساخت فیلم Nightcrawler (شبگرد) توانست نامی برای خود در سینمای هالیوود دست‌وپا کند و در واقع اولین فیلم وی به یکی از بهترین آثار آن سال تبدیل شد و تحسین منتقدین را به همراه داشت. در این فیلم جیک جیلنهال، ریز احمد، رنه روسو و بیل پاکستون نقش‌آفرینی کرده بودند و داستان آن در مورد خبرنگاری است که از صحنه‌های تصادف و جرم و جنایت در لس آنجلس فیلمبرداری می‌کند و آنها را به شبکه‌های خبری می‌فروشد. دن گیلروی در فیلم جدیدش به داستان وکیل حقوقی آرمان‌گرایی می‌پردازد که بسیار به اصول اخلاقی پایبند است و زندگی خویش را وقف کمک کردن به افراد ستم‌دیده‌ی جامعه می‌کند. پس از فوت همکار قدیمی‌ دنزل واشنگتن، جایگاه شغلی بسیار آبرومند و پرآوازه‌ای را به وی پیشنهاد می‌دهند؛ پس از آن داستان به گونه‌ای پیش می‌رود که قبول پرونده‌ای توسط دنزل واشنگتن، زندگی وی را دگرگون می‌سازد. از همان ابتدا نام دنزل واشنگتن پیرامون ایفای نقش اصلی این فیلم به گوش می‌خورد تا اینکه در سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی بازیگران این فیلم معرفی شدند. پس از ثبت حق‌وحقوق قضایی این فیلم توسط سونی و تأمین منابع مالی توسط شرکت‌های چینی‌، تنها اعلام تاریخ دقیق اکران و نیز تعیین عنوان رسمی فیلم مانده بود.

Roman-Israel II

طبق گزارشی که امروز سایت هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) منتشر کرد، عنوان رسمی این فیلم Roman Israel, Esq خواهد بود که مشخصاً به شخصیت دنزل واشنگتن در این فیلم اشاره دارد و نشان‌دهنده‌ی این امر است که تأکید کلی فیلم‌نامه بر روی این شخصیت است و احتمالاً تمام فیلم حول پیرامون شخصیت وی می‌گذرد. فیلم‌برداری صحنه‌های اصلی فیلم تمام شده است، ولی با این حال هنوز تاریخ رسمی اکران آن مشخص نیست. شایعات حکایت از این امر دارند که استودیوی سازنده‌ی فیلم با توجه به حضور دنزل واشنگتن و نوع نقش‌آفرینی وی در فیلم و نیز سابقه‌ی فروش‌ فیلم‌هایش در گیشه، از موفقیت فیلم اطمینان دارد و تصمیم گرفته‌ است سه ماه پایانی سال (ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر)، فیلم را اکران کند. انتخاب این ماه‌ها برای اکران سبب می‌شود دنزل واشنگتن نیز نیم نگاهی به جوایز سینمایی پیش روی داشته باشد.

Roman-Israel

در کنار دنزل واشنگتن، کالین فارل و کارمن ایجوگو (بازیگر فیلم Alien: Covenant) نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. تعدادی از تصاویر شخصیت دنزل واشنگتن در این فیلم در شبکه‌های اجتماعی دیده شده است و در آن‌ها شاهد گریم متفاوتی از وی هستیم؛ عینکی با فریم خیلی بزرگ، موهای آفرو و لباس‌های مربوط به دهه‌ی ۷۰ که متناسب با زمان فیلم است. در هر صورت همکاری دن گیلروی و دنزل واشنگتن امری بسیار قابل توجه است و انتظار می‌رود همچون فیلم Nightcrawler، شاهد اثری متفاوت و البته باکیفیت از این کارگردان باشیم. طبق اطلاعاتی که تاکنون از فیلم منتشر شده است، مطمئناً سینمادوستان بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند.   

فیلم در مرحله‌ی پس‌تولید و استودیویی (مونتاژ و ویرایش تصاویر، تدوین، موسیقی و مواردی از این دست) قرار دارد، با این حال پروژه‌ی بعدی دن گیلروی مشخص شده است و وی تصمیم دارد بازیگران اصلی فیلم Nightcrawler را دوباره گرد هم بیاورد؛ نام این فیلم هنوز مشخص نشده است. ستارگان فیلم Nightcrawler، جیک جیلنهال و رنه روسو بار دیگر در کنار هم قرار می‌گیرند و گویا داستان فیلم در دنیای هنر می‌گذرد، اگرچه برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر پروژه‌ی بعدی دن گیلروی و جیک جیلنهال باید منتظر بمانیم.

 

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده