نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال حضور آنجلینا جولی و دواین جانسون در دنیای سینمایی Dark Universe

به نظر می‌رسد که احتمال نقش آفرینی آنجلینا جولی در نقش عروس فرانکنشتاین و دواین جانسون در نقش مرد گرگ‌ نما، همچنان وجود دارد.

یک هفته دیگر اکران جهانی فیلم The Mummy (مومیایی) آغاز خواهد شد. این فیلم، اولین فیلم دنیای سینمایی هیولایی کلاسیک کمپانی یونیورسال خواهد بود. نام این دنیای سینمایی قرار است جهان تاریک (Dark Universee) باشد و فیلم عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) دومین فیلم این دنیای سینمایی خواهد بود که قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. اخیرا یونیورسال حضور خاویر باردم و جانی دپ را در فیلم‌های آینده این مجموعه تایید و اعلام کرده است. باردم در نقش فرانکنشتاین و دپ در نقش مرد نامرئی، در دنیای سینمایی Dark Universe به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر این، راسل کرو نیز نقش دکتر جکیل/آقای هاید را بر عهده دارد.

با این حال، تاکنون بازیگران برخی از این شخصیت‌های هیولایی از جمله عروس فرانکنشتاین و مرد گرگ‌نما مشخص و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال حضور دو بازیگر برجسته دیگر سینما که شایعات حضور آن‌ها پیش از این شینده می‌شود، در این دنیای سینمایی همچنان وجود دارد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی یونیورسال همچنان امیدوار است تا بتواند با آنجلینا جولی برای بازی در نقش عروس فرانکنشتاین و دواین جانسون برای بازی در نقش مرد گرگ‌نما، به توافق برسد و قرارداد همکاری امضا کند. مذاکرات این کمپانی با این دو بازیگر ادامه دارد، اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است و حضور این دو بازیگر در دنیای سینمایی Dark Universe همچنان در حد شایعه باقی مانده است.

گفته می‌شود که یونیورسال هنوز نتوانسته است جولی و جانسون را برای حضور در این دنیای سینمایی قانع کند و در حال حاضر این کمپانی گزینه دیگری مدنظر ندارد. یکی از موانع رسیدن به این توافق، بحث مالی و دستمزد این دو بازیگر عنوان شده است. همچنین گفته می‌شود که این دو بازیگر نگران شکایت کمپانی برادران وارنر از یونیورسال برای نام تجاری Dark Universe نیز هستند. وارنر می‌گوید که حقوق این نام تجاری متعلق به این کمپانی است و یونیورسال نمی‌تواند بدون اجازه از آن استفاده کند و بزودی اقدام قانونی خواهد کرد. با این وجود، یونیورسال تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده