نویسنده: یونس بهرامی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

پروژه جدید کارگردان بازی Devil May Cry به خوبی در حال پیشرفت است

کارگردان سری بازی‌های Devil May Cry در حال کار روی بازی جدیدی است و ساخت آن به خوبی پیش می‌رود. 

هیدیاکی ایتسونو، از توسعه‌دهندگان کمپانی کپکام و کارگردان نسخه‌‌های دوم، سوم و چهارم بازی Devil May Cry، در حساب توییتر خود بابت اینکه در نمایشگاه E3 2017 حضور نداشت از طرفدارها عذرخواهی کرد. او در عین حال، به آن‌ها امید داد و گفت که توسعه‌ی پروژه‌ی جدیدی که در دست ساخت دارد، به‌‌خوبی پیش می‌رود. ایتسونو که کارگردانی بازی Dragon's Dogma را هم در کارنامه دارد، در توییتر خود نوشت: 

بابت اینکه چیزی در نمایشگاه E3 معرفی نکردم متأسفم. لطفاً صبر کنید؛ پروژه‌ی‌ من به‌خوبی و بدون مشکل پیش می‌رود. 

هنوز درباره‌ی اینکه پروژه‌ی جدید ایتسونو چه نام دارد چیزی نمی‌دانیم؛ اما طرفدارها حدس می‌زنند که این پروژه‌ی معرفی‌نشده، نسخه‌ی بعدی سری بازی‌های Devil May Cry باشد یا شاید هم بازی Dragon's Dogma 2، بازی Sengoku Basara 5، بازی Rival Schools 3 یا نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Justice Gakuen.

در دیگر اخبار بازی، هیدیاکی ایتسونو گفته بود که در سال ۲۰۱۷ بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود که حداکثر تا پایان سال شاهد رونمایی رسمی از این بازی باشیم. همچنین چندی پیش در جریان مصاحبه‌ای که با مینائه ماتسوکاوا، جان ایرهارت و هیدیاکی ایتسونو (تهیه‌کنندگان بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen) صورت گرفت، آن‌ها از احتمال ساخته شدن ادامه‌ی این سری صحبت کردند


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده