نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

احتمال ساخته شدن ادامه ‎ Dragon's Dogmaوجود دارد

طی مصاحبه‌‎ای که اخیراً توسط وب‌سایت پی‌سی‌ گیمر با مینائه ماتسوکاوا، جان اِیرهارت و هیدکی ایتسونو تهیه کنندگان بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen انجام شده، آنها در مورد احتمال ساخته شدن ادامه ‎این اثر صحبت‎هایی کرده‎اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان مصاحبه‌ای که چندی پیش با  مینائه ماتسوکاوا، جان اِیرهارت و هیدکی ایتسونو، تهیه کنندگان بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen صورت گرفت، آنها از احتمال ساخته شدن دنباله این سری، صحبت‎هایی کرده‎اند.

مینائه ماتسوکاوا، در ابتدای صحبت‎های خود، گفت که «نظرات و بازخوردها» از پورت نسخه رایانه‌های شخصی این بازی، مجالی برای ساخته شدن  نسخه دوم را به آنها می‎دهد.

به نقل از جان ایرهارت، تیم توسعه در حال برنامه‌ریزی برای انتشار نسخه دست‌نخورده پی‌سی در یک بازه زمانی معین است و به علت صرف مدت زمان طولانی برای تشکیل یک تیم کارآزموده، جهت توسعه نسخه رایانه‎های شخصی بازی آن‌گونه که لایق طرفداران باشد، خود را سرزنش کرد. وی گفت:

افزایش دورنماها (draw distances) و بافت‎های غیرفشرده و زمینه های عملی شدن آن توسط یک پی سی قوی میسر می‎شود. در واقع این اثر، شامل عناصر زیادی با الهام از بازی های سبک نقش آفرینی کلاسیک است که بر روی پلتفرم مذکور منتشر شده‎اند. این دلایل، به علاوه درخواست‎های طرفداران، باعث شده است که نسخه رایانه‎های شخصی، به اثری در خور تبدیل شود.

چندی پیش، کپکام  اعلام کرد که تا به‎حال ۲.۳ میلیون نسخه از این سری فروخته شده است و همچنین درآمد اصلی بازی از سوی «پرداخت درون برنامه ای» بوده است.

در سال ۲۰۱۳، هیدکی ایتسونو، کارگردان بازی، برای ادامه فرایند توسعه قسمت‌های بعدی سری ابراز علاقه و اعلام کرد که همان موقع  داستان و محیطی برای نسخه بعدی در نظر گرفته شده بود و با استناد به این صبحت‎ها، احتمال ساخت دنباله‏‏‎ای بر این سری بیشتر می شود.

بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) برای رایانه‎های شخصی از طریق استیم، در دسترس خواهد بود. شما چه فکری می‎‏کنید؟ دیدگاه‎های خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده