نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus تعداد زیادی بازیگر و صحنه سینمایی دارد

طبق اعلام سازندگان بازی Wolfenstein 2: The New Colossus، در این بازی تقریبا ۱۰۰ بازیگر مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

بتسدا در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2017، رسما بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را معرفی کرد. Wolfenstein 2: The New Colossus ساخته استودیو MachineGames است که در تاریخ ۵ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، جنس متیس، کارگردان بازی، مصاحبه‌ای با سایت پی‌سی گیمز داشته و گفته که ایده تیم سازنده برای داستان این بازی بی‌نهایت بلندپروازانه است و آن‌ها از اینکه توانسته‌اند به چنین سطحی برسند، احساس غرور می‌کنند.

متیس همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت که در بازی Wolfenstein II: The New Colossus شاهد حضور تقریبا ۱۰۰ بازیگر هستیم که وظیفه ایفای نقش و صداپیشگی شخصیت‌ها را بر عهده دارند. علاوه بر این، در بازی حداقل شاهد سه ساعت صحنه‌ها و میان‌پرده‌های سینمایی خواهیم بود که نقشی اساسی در روایت داستان ایفا خواهند کرد.

کارگردان بازی همچنین اعلام کرد که این اولین باری است که آن‌ها چنین بازی عظیمی را آماده می‌کنند و چنین سطحی در پروژه‌های پیشین، به دلیل تجربه کم تیم سازنده، امکان‌پذیر نبود. نسخه جدید ولفنشتاین علاوه بر نسخه معمولی، یک نسخه کالکتور ۱۰۰ دلاری نیز دارد که می‌توانید محتویات آن را در زومجی بخوانید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده