نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

نسخه کالکتور بازی Wolfenstein II: The New Colossus معرفی شد [E3 2017]

نسخه کالکتور بازی Wolfenstein II: The New Colossus محتویات فیزیکی و دیجیتالی بسیار جالبی دارید که می‌توانید در ادامه با آن‌ها آشنا شوید.

کمپانی بتسدا در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2017 بازی Wolfenstein II: The New Colossus را رسما معرفی کرد. حال این کمپانی یک نسخه کالکتور نیز برای بازی معرفی کرده که شامل محتویات جالبی است. شاید جذاب‌ترین آیتم موجود در این نسخه، اکشن فیگور BJ Blazkowicz، شخصیت اصلی بازی، باشد. این اکشن فیگور ۱۲ اینچی در داخل یک جعبه شیک قرار دارد که به شکل جعبه‌های دهه ۶۰ طراحی شده است. همچنین یک سری تجهیزات نیز برای این اکشن فیگور در داخل نسخه کالکتور قرار داده شده‌اند که از جمله آن‌ها، می‌توان به ۶ اسلحه، یک تبر و یک ژاکت چرمی اشاره کرد.

اما علاوه بر این اکشن فیگور، در داخل جعبه شاهد نسخه فیزیکی بازی در داخل یک قاب فلزی و همچنین یک پوستر بسیار زیبا هستیم. این نسخه از بازی ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و در ادامه می‌توانید تصویری از محتویات آن را مشاهده کنید:

Wolfenstein II: The New Colossus بازی

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در اصل دنباله بازی Wolfenstein: The New Order است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود. در نسخه جدید بازی نازی‌ها موفق به تصرف آمریکا شده‌اند و حال وظیفه شما است که به سرزمین مادری برگشته و با تشکیل گروه مقاومت، آن را پس بگیرید. بازی در سال ۱۹۶۱ و در مناطقی چون نیو اورلینز، منهتن و رُزول جریان خواهد داشت. سازندگان همچنین اعلام کردند با اینکه در پایان نسخه The New Order شخصیت اصلی بازی به موفقیت خوبی در آسیب رساندن به نازی‌ها دست پیدا می‌کند، اما این به معنی نابودی کامل آن‌ها نبوده و نازی‌ها موفق شده‌اند مناطق بیش‌تری از دنیا را تصرف کنند. حال این وظیفه شما است که به همراه گروه مقاومت‌تان و با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌ها، این بار در سرزمین مادری با نازی‌ها مبارزه کنید.

Wolfenstein 2: The New Colossus ساخته استودیو MachineGames است که در تاریخ ۵ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده