// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

مایک ایبارا: قیمت ۵۰۰ دلاری XBOX ONE X ایده‌آل است [E3 2017]

مدیر بخش مهندسی ایکس‌باکس معتقد است که قیمت ۵۰۰ دلاری این کنسول، بسیار مناسب است.

یکی از بحث برانگیزترین موضوعات درباره‌ی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در این هفته، قیمت ۵۰۰ دلاری آن است. قیمت آن بسیار بیشتر از چیزی است که برخی از تحلیل‌گران انتظار داشتند. ایکس‌باکس وان ایکس، قدرتمندترین کنسولی است که تا به امروز ساخته شده است. مایکروسافت نیز همواره بیان داشت که این دستگاه، قیمت زیادی خواهد داشت. اما هنوز برخی افراد از اختلاف ۱۰۰ دلاری قیمت این کنسول با پلی‌استیشن 4 پرو متعجب هستند. مایک ایبارا، مدیر بخش مهندسی ایکس‌باکس بر این باور است که ۵۰۰ دلار، قیمت بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

ایبارا در مصاحبه‌ای با سایت TechRadar اذعان داشت که اکوسیستم ایکس‌باکس، تمام گزینه‌های لازم را پیش روی افراد قرار خواهد داد. او با اشاره به اینکه در حال حاضر ایکس‌باکس وان اس با قیمت پایه‌ی ۲۵۰ دلار، نسبت به قیمت مقرون به صرفه‌ی خود، کنسول قدرتمندی به حساب می‌آید؛ گفت:

ما تمام گزینه‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهیم داد.

XBOX ONE X

در عین حال، ایکس‌باکس وان ایکس، گیمرهای حرفه‌ای و بالارده را هدف گرفته و قیمت‌گذاری آن، نشان دهنده‌ی این موضوع است.

مایک ایبارا:

اگر گیمری حرفه‌ای هستید و بهترین و کامل‌ترین تجربه‌ی ممکن را خواستارید، نسبت به قیمت و عملکرد، کنسولی بهتر از ایکس‌باکس وان ایکس پیدا نخواهید کرد. رزولوشن 4K واقعی و تمام ویژگی‌هایی که در کنفرانس دیدید تنها ۴۹۹ دلار قیمت دارد و این پیشنهاد بسیار با ارزشی است.

این کنسول از حیث عملکرد و قیمت، در بازار کامپیتور در رتبه‌ی بالاتری قرار می‌گیرد.

ایبارا:

اگر پی‌ سی گیمر هستید، باید حداقل ۱۵۰۰ دلار یا بیشتر هزینه کنید که این یک موضوع جداگانه است. ما عاشق بازی‌های ویندوز هستیم. بسیاری از بازی‌های ما، تقریبا ۲۰ بازی که در کنفرانس معرفی شد، برای ویندوز هم عرضه می‌شوند. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که شما چه نوع گیمری هستید؟ تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما بهتر است.

گیم‌اسپات در این هفته، نظر مایکروسافت را درباره‌ی قیمت ۵۰۰ دلاری این کنسول جویا شد. این کمپانی معتقد است هیچ کنسولی وجود ندارد که قادر به انجام کارهای ایکس‌ باکس وان ایکس باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی این کنسول می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. Xbox One X در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) عرضه خواهد شد. همچنین در خبری دیگر، مایکروسافت در حاشیه‌ی نمایشگاه E3 2017 ویدیویی را منتشر کرد که در آن، یکی از مهندسان این کمپانی، بخش‌های مختلف این کنسول را به طور دستی سرهم می‌کند.


منبع GAMESPOT
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده