// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی جدید بازی Halo Wars 2 معرفی شد [E3 2017]

استودیو 343 Industries با انتشار تریلری، بسته الحاقی جدید بازی Halo Wars 2 را با نام Awakening Nightmare معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌های 343 اینداستریز (343 Industries) و کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) بسته الحاقی جدید بازی Halo Wars 2 را معرفی کردند.

محتوای دانلودی جدید که با نام Awakening Nightmare معرفی شده است، مرحله جدید، دو رهبر جدید در بخش چند نفره، دو نقشه جدید در بخش چند نفره  و یک حالت جدید در بخش همکاری چند نفره را در خود جای داده است.

کمپین جدید، کاربران را در نقش Banished رها می‌کند و وظیفه آنها این است که در مقابل Flood نبرد‌های خود را آغاز کنند. گویا استودیو بلور (Blur) تمامی صحنه‌های سینمایی این مرحله را طراحی و توسعه خواهد داد. حالت کوآپ جدید Terminus Firefight نام‌گذاری شده است و ۳ بازیکن را در مقابل موجی بی‌پایان از دشمنان قرار می‌دهد، دشمنان یاد شده شامل UNSC، Banished و Flood می‌شود. کاربران در این حالت برای دفاع از خود می‌توانند از موانع و میخ‌های بزرگ استفاده کنند.

در حال حاضر در مورد دو رهبر و نقشه جدید اطلاعاتی زیادی منتشر نشده است، اما سازندگان خاطر نشان کردند که دو نقشه جدید برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود.

کاربران در طی نمایشگاه E3 2017 توانستند نگاهی به محتوای جدید بازی Halo War 2 بیاندازند، سازندگان در غرفه خود حالت Co-op جدید را برای عموم در دسترس قرار داده بودند و بازدید کنندگان توانستند تجربه‌ای کوتاه را از این بخش داشته باشند.

از طرفی سازندگاه ضمن معرفی بسته الحاقی جدید تریلری را به همراه تعدادی عکس هنری از این محتوا منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

halo wars 2

در حالی که سازندگان هنوز اطلاعاتی پیرامون تاریخ انتشار دقیق DLC جدید منتشر نکرده‌اند، اما در بیانیه‌ای اعلام کردند که در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد بود. همچنین سازندگان اعلام کردند که دی‌ال‌سی جدید بخشی از نسخه سیزن پس این بازی نخواهد بود، بر این اساس محتوای جدیدی به طور رایگان در دسترس کابرانی که نسخه سیزن پس این بازی را در اختیار دارند، قرار نخواهد گرفت. با این حال سازندگان خاطر نشان کردند که کمپین و رهبران جدیدی که قرار بود برای دارندگان نسخه سیزن پس در دسترس قرار گرفته شود در حال توسعه است و به‌زودی منتشر می‌شود.

بسته الحاقی قبلی بازی Halo Wars 2 که Colony نام داشت، ماه گذشته به دلیل باگ مخرب تاخیر خورد اما بعد‌ها در دسترس کابران قرار گرفت.

بازی Halo Wars 2 اسفند ماه سال گذشته برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

halo wars 2


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده