نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

علت تاخیر بسته الحاقی بازی Halo Wars 2 مشخص شد

به نظر می‌رسد علت تاخیر جدیدترین بسته الحاقی بازی Halo Wars 2 یک باگ مخرب بوده است.

مایکروسافت قصد داشت بسته الحاقی جدید بازی Halo Wars 2 را که رهبر Colony را به این بازی استراتژی اضافه می‌کرد، این هفته منتشر کند، اما این اتفاق رخ نداد. حال در جدیدترین اخبار بازی، طبق جدیدترین پست هفتگی بلاگ مایکروسافت، مطلع شدیم که استودیو 343 Industries گفته است «چندین باگ مزاحم» موجب ایجاد شرایطی شده‌اند که بسته الحاقی Colony با تاخیر مواجه شود. استودیو می‌گوید:

با وجود اینکه دوست داریم سر قولمان باشیم و بازیکنان را ناامید نکنیم، اتخاذ تصیمی مبنی بر تاخیر زدن این بسته الحاقی برای رفع مشکلات، یک تصمیم درست و البته دردناک است.

استودیو سازنده در ادامه گفته است که باگ مذکور از نوع مخربی بوده و موجب بروز مشکلات شدیدی در بازی شده است. در ادامه خلاصه‌ای از توضیحات استودیو 343 در مورد این باگ را مرور می‌کنیم:

در ابتدا مشکل اصلی با نیروهای جدید Skitterer بود، این نیروها در واقع یکسری هم‌زیست کوچک هستند که به نیروهای خودی چسبیده و به عنوان یک مسلسل خودکار و درمانگر، فعالیت می‌کنند. در جریان آخرین تست، تیم متوجه مشکلی نگران کننده شد؛ مشخص شد که هنگامی که Skitterer چسبیده شروع به تیراندازی به یک هدف می‌کند، توجهی به برد و خط دید ندارد.

در ادامه توضیحات آمده است:

تصور کنید چندین Banshees چابک را به Skitterer مجهز کنید، تا پایگاه دشمن پرواز کنید و چندین تیراندازی سریع انجام دهید، سپس در طول نقشه عقب نشینی کنید تا Skittererهای خودی به دشمنان موجود در فواصل بسیار دور شلیک کنند. ممکن است برخی این استراتژی را عالی بدانند، اما این امکان می‌تواند به یک رفتار زشت و اعصاب خوردکن از سوی برخی بازیکنان بدل شود که بلافاصله تجربه بازی را خراب خواهد کرد و موجب ناراحتی بازیکنانی می‌شود که این استراتژی بر علیه آن‌ها استفاده شود.

با این حال خبر خوش برای طرفداران بازی Halo Wars 2 این است که پروسه رفع این مشکل تحت کنترل بوده و بسته الحاقی Colony هفته آینده عرضه خواهد شد. علاوه بر رهبر جدید، بسته الحاقی Colony دو اچیومنت جدید هم دارد:

  • Hunter/Hunted: از مهارت Hunter Captain تعداد ۵۰ بار استفاده کنید.
  • Turrets Everywhere: تعداد ۵۰ واحد Skitterer را به نیروها متصل کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد باگ، این پست بلاگ از استودیو 343 Industries را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده