نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

در ویدیو جدید فیلم War For The Planet Of The Apes با شخصیت بد ایپ آشنا شوید

اخیرا ویدیویی از فیلم War For The Planet Of The Apes منتشر شده است که در آن به معرفی شخصیت Bad Ape می‌پردازد.

بدون شک بازسازی مجموعه سیاره میمون‌ ها (Planet Of The Apes)؛ یکی از موفق‌ترین بازسازی‌های چند سال اخیر هالیوود بوده است. حدود یک ماه دیگر فیلم مورد انتظار جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در این فیلم وعده یک نبرد بزرگ و حماسی میان انسان‌ها و میمون‌ها داده شده است. حال ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر شده است که در آن شخصیت بد ایپ (Bad Ape) با صداپیشگی استیو زان، معرفی می‌شود. او در واقع یک شخصیت و میمون شرور نیست، بلکه این نامی است که انسان‌ها روی او گذاشته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

ماه گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سومین و آخرین تریلر فیلم War for the Planet of the Apes را منتشر کرد. علاوه بر این، هفته گذشته اولین ویدیو رسمی این فیلم منتشر شد که در آن با شخصیت بیشتر نوا آشنا می‌شدیم. کارگردانی فیلم War for the Planet of the Apes بر عهده مت ریوز بوده که پیش از این، کارگردانی فیلم کلاورفیلد (Cloverfield) و فیلم Dawn of the Planet of the Apes را بر عهده داشته است. او اخیرا کارگردانی فیلم مستقل جدید بتمن (Batman) را هم بر عهده گرفته است. ریوز علاوه بر کارگردانی، به همراه مارک بامبک کار نوشتن فیلمنامه فیلم War for the Planet of the Apesss را نیز بر عهده داشته است.

اندی سرکیس، وودی هارلسون، استیو زان، جودی گریر، مایکل ادمتویت، تای اولسون، آلساندرو جولیانی، سارا کنینگ، چاد روک، گابریل چاواریا و آمیا میلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم War For The Planet Of The Apes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم، سومین فیلم از مجموعه بازسازی سیاره میمون‌ها است. پیش از این، فیلم ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۱ و فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۴ ‌به‌روی پرده‌های سینما رفته بود. از تریلرهای فیلم War For The Planet Of The Apes می‌توان این نتیجه را گرفت که این فیلم، پایانی بر داستان سزار خواهد بود، اما سرکیس در مصاحبه اخیر خود گفته که ممکن است شاهد داستان‌های بیشتری از این مجموعه باشیم. او به وب‌سایت یاهو فیلم گفت:

ما در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که این فیلم؛ آخرین قسمت سه گانه سیاره میمون‌ها خواهد بود. اما به هیچ وجه این بدان معنی نیست که کار فیلم‌های سیاره میمون‌ها در اینجا به پایان خواهد رسید.

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده