نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷

انتشار سومین تریلر فیلم War For The Planet Of The Apes

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام سومین و آخرین تریلر فیلم War For The Planet Of The Apes را منتشر کرد.

اخیرا، کمپانی فاکس قرن بیستم تیزر کوتاهی از فیلم مورد انتظار جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) منتشر و اعلام کرده است که تریلر کامل این تیزر امروز منتشر خواهد شد. حال این کمپانی همانطور که وعده داد بود، امروز سومین و آخرین این فیلم را که سومین فیلم از مجموعه سیاره میمون‌ ها (Planet of the Apes) است، منتشر کرد. در این تریلر، وعده نبرد بسیار بزرگی میان میمون‌ها و انسان‌ها داده می‌شود و سزار می‌گوید که او شروع کننده این جنگ نبوده است، اما به این جنگ پایان خواهد داد. در کنار صحنه‌های اکشن و بسیار حماسی فیلم War for the Planet of the Apes، شاهد پیدا کردن نوا توسط سزار و نیروهایش هستیم که کم کم او به این شخصیت علاقه پیدا می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اندی سرکیس، استیو زان، جودی گریر و سارا کنینگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم War for the Planet of the Apes حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین وودی هارلسون نیز رهبری ارتش انسان‌ها در برابر ارتش میمون‌ها را در این فیلم بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم War for the Planet of the Apes را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

War for the Planet of the Apes

فیلم ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۱ و فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌های سینما رفتند. کارگردانی فیلم War for the Planet of the Apes بر عهده مت ریوز بوده که پیش از این، کارگردانی فیلم کلاورفیلد (Cloverfield) و فیلم Dawn of the Planet of the Apes را بر عهده داشته است. او اخیرا کارگردانی فیلم مستقل جدید بتمن (Batman) را هم بر عهده گرفته است.

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده