نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

دنی الفمن آهنگساز جدید فیلم Justice League خواهد بود

فیلم Justice League که قرار شده است قسمت‌های باقیمانده‌ی آن توسط جاس ویدون کارگردانی شود، حال آهنگساز جدید خود را نیز معرفی کرده است.

دنی الفمن که آهنگساز، خواننده و تهیه‌کننده‌ی آلبوم‌های موسیقی است، چندان با دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی بیگانه نبوده و پیش از این نیز تجربه‌ی آهنگسازی فیلم Batman (بتمن)، محصول ۱۹۸۹ به کارگردانی تیم برتون را در کارنامه دارد؛ از دیگر فیلم‌هایی ژانر ابرقهرمانی که وی آهنگسازی آن‌ها را بر عهده داشته است می‌توان Batman Returns (بازگشت بتمن)، Hulk (هالک)، Spider-Man (مرد عنکبوتی)، Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲) و Hellboy II: The Golden Army (پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی) را نام برد.

دنی الفمن قرار است جایگزین تام هولکنبورگ ملقب به جانی ایکس‌ال شود که وی نیز یکی از آهنگسازان مطرح سینمای هالیوود است و در کارنامه‌ی او آهنگسازی آثاری همچون Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه، جاده‌ی خشم)، Black Mass (عشای ربانی سیاه) و Deadpool (ددپول) به چشم می‌خورد.       

نزدیک سه هفته‌ی پیش بود که طی خبری اعلام داشتیم زک اسنایدر به دلیل مشکلات خانوادگی، از ادامه‌ ساخت فیلم Justice League (لیگ عدالت) انصراف داده است و کمپانی برادران وارنر، جاس ویدون را برای کارگردانی ادامه‌ی فیلم انتخاب کرده است. حال امروز طبق گزارشی از هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، متوجه شدیم که جاس ویدون تیم آهنگسازی خود در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) را برای صحنه‌های باقیمانده از فیلم Justice League انتخاب کرده است.

Danny-Elfman

تا پیش از اینکه جاس ویدون جایگزین زک اسنایدر برای کارگردانی فیلم Justice League شود، جانی ایکس‌ال وظیفه‌ی آهنگسازی این فیلم را بر عهده داشت، ولی پس از خروج غیرمنتظره و ناگهانی زک اسنایدر به علت مسائل مربوط به خودکشی دخترش و دیگر مشکلات خانوادگی پیرو این اتفاق، جاس ویدون به عنوان کارگردان جدید این پروژه انتخاب شد و اکنون هم وی تیم آهنگسازی جدیدی را برای ادامه‌ی کار برگزیده است. البته گفتنی است گزارشات حکایت از این موضوع دارند که جانی ایکس‌ال نیز قرار است آهنگسازی فیلم ریبوتِ Tomb Raider (مهاجم مقبره) را بر عهده گیرد.

در فیلم Justice League، هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور خواهند داشت. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمنز (کمیسر گوردن) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده