نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۰

اتفاقات فیلم Bumblebee در دهه ۸۰ میلادی جریان خواهد داشت

اتفاقات فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) قرار است در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته باشد.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت؛ اما این فیلم تنها فیلمی نیست که براساس مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) در دست ساخت و تولید است. فیلم Bumblebee، اولین فیلم فرعی این مجموعه است که به زودی فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد. اسفند سال گذشته، کمپانی پارامونت از انتخاب تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، برای کارگردانی فیلم Bumblebee خبر داد. همچنین طبق خبری که هفته گذشته منتشر شد، هیلی استاینفلد احتمالا نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

شخصیت بامبل‌بی در فیلم Transformers: The Last Knight نیز حضور خواهد داشت، اما تاکنون اطلاعات بسیار کمی از فیلم مستقل این شخصیت بسیار محبوب منتشر شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که اتفاقات فیلم Bumblebee پس از اتفاقات فیلم The Last Knight جریان داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Bumblebee فاش شده است. طبق اطلاعاتی که از شماره جدید مجله امپایر منتشر شده، اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد و تمرکز آن روی رابطه شخصیت بامبل‌بی و یک دختر جوان خواهد بود. 

بدین ترتیب اتفاقات فیلم Bumblebee حدود دو دهه پیش از اتفاقات اولین فیلم Transformers جریان خواهد داشت و این برای اولین‌بار است که اتفاقات یک فیلم از این مجموعه خارج از جدول زمانی آن رخ خواهد داد. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا خواهد بود. کمپانی پارامونت پیکچرز تاکنون هیچ اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نکرده است. همچنین استیون اسپیلبرگ و مایکل بی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. علاوه بر این، قسمت بعدی فیلم Transformers در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

فیلم Bumblebee برای اکران در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده