نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

کریس ایوانز: فیلم Avengers 4 پایان همه چیز خواهد بود

کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا اعلام کرد که فیلم Avengers 4 پایان کار او و بسیاری دیگر در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

دنیای سینمایی مارول همچنان در حال رشد و گسترش است، اما هنوز آینده بزرگ‌ترین ستاره‌های آن نامشخص باقی مانده است. مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه‌ای گفته بود که ممکن است در طی چند سال آینده بازیگرانی چون کریس ایوانز و رابرت داونی جونیور این دنیای سینمایی را برای همیشه ترک کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)، در مورد آینده خود و دیگر بازیگران در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است.

در مصاحبه با وب‌سایت تلگراف، ایوانز توضیح داد که قرارداد او در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به پایان می‌رسید، اما در حال حاضر برای یک فیلم دیگر نیز قرارداد امضا کرده است و در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز حضور خواهد داشت. ایوانز گفت:

من برای ۶ فیلم با کمپانی مارول قرارداد داشتم و بنابراین اکنون می‌توانم بگویم که قرارداد من پس از تولید و انتشار قسمت سوم فیلم Avengers به پایان می‌رسید و کار من در دنیای سینمایی مارول تمام می‌شد. اما آن‌ها می‌خواستند که قسمت سوم و چهارم فیلم Avengers را در دو قسمت مجزا تولید کنند و آن‌ها می‌خواستند که من در هر دو قسمت حضور داشته باشم. تا به حال به‌تناسب حضور شخصیت‌های متعددی از جمله نگهبانان کهکشان، مرد مورچه‌ای، پلنگ سیاه، کاپیتان مارول و دکتر استرنج تایید شده است و آن‌ها قرار نیست همه در یک فیلم حضور داشته باشند. من حس کردم که مارول دلیل منطقی برای این کار دارد و با پیشنهاد آن‌ها موافقت کردم. فیلم Avengers 4 پایان همه چیز خواهد بود.

	Captain America: Civil War

این برای اولین بار نیست که ایوانز در مورد ترک دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. پیش از این در سال ۲۰۱۴، او گفته بود که ممکن است برای تمرکز روی کارگردانی؛ دنیای بازیگری را ترک کند. همچنین در فروردین امسال ایوانز گفته بود که دوست دارد نقش کاپیتان آمریکا را پس از ساخت و انتشار فیلم Avengers 4 ادامه دهد. در حال حاضر فیلم Avengers: Infinity War مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کند و اکثر بازیگران آن در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم حضور دارند. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو ‌و آنتونی روسو خواهد بود که سابقه همکاری با ایوانز در دو قسمت پایانی فیلم کاپیتان آمریکا را داشته است.

کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو، اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) پس از پایان فیلمبرداری فیلم Infinity War آغاز خواهد شد. او در مصاحبه دیگری گفته بود که نام فیلم Avengers 4 به بخش مهمی از اتفاقات و پایان فیلم Infinity War اشاره می‌کند و اگر اکنون اعلام شود، داستان و اتفاقات پایان این فیلم کاملا فاش خواهد شد. این در حالی است که فایگی در مصاحبه دیگری گفته بود که دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم بسیار متفاوت خواهد بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده