نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

پوستر جدید فیلم Transformers: The Last Knight اهمیت استون هنج را نشان می‌دهد

کمپانی پارامونت پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار Transformers: The Last Knight منتشر کرده است.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و کمپانی پارامونت پیکچرز در حال گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار است. هفته گذشته این کمپانی تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرد که دوره‌های مختلفی را، از جمله دوران شاه آرتور و جنگ جهانی دوم، نشان می‌داد. تمرکز تبلیغات فیلم Transformers: The Last Knight روی تاریخچه حضور تبدیل شوندگان (Transformers) روی زمین بوده است که به نظر می‌رسد کلیدی برای نجات زمین و آینده است. سر ادموند برتون با بازی آنتونی هاپکینز، عمر خود را صرف کشف رازهای تاریخ جهان کرده است. او اعتقاد دارد که بخشی از تاریخ جهان مخفی شده و ما از آن بی‌خبر هستیم. حال اخیرا پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که به یک دوره تاریخی دیگر اشاره می‌کند.

پوستر جدید فیلم Transformers: The Last Knight اطلاعات تازه‌ای از این فیلم را به اشتراک می‌گذارد و اهمیت استون‌هنج را نشان می‌دهد. این اثر تاریخی حدود سه هزار سال قبل از میلاد ساخته شده است. در این پوستر شاهد دو شخصیت بامبل‌بی و اپتیموس پرایم به‌همراه مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، لارا هادوک و ایزابلا مونر هستیم. همچنین در این پوستر شخصیت کاگمن که یک تبدیل‌شونده در اندازه یک انسان است و به برتون خدمت می‌کند، نیز حضور دارد. اما مهم‌ترین بخش پوستر استون‌هنج است که از آن یک نور روشن در حال خارج شدن است و احتمالا به اتفاق مهمی در فیلم Transformers: The Last Knight اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Transformers: The Last Knight poster

پیش از این می‌دانستیم که بخشی از فیلم Transformers: The Last Knight در استون‌هنج فیلمبرداری شده است؛ اما اهمیت آن تا به امروز چندان شفاف و مشخص نبوده و ممکن است بخش مهمی از تاریخچه تبدیل شوندگان روی زمین در این مکان دفن شده باشد. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل بی، کارگردان چهار قسمت گذشته مجموعه تبدیل شوندگان، بوده است و آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان هم روی فیلمنامه آن کار کرده‌اند.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن امسال (۳۱ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده