// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

بازی Star Wars Battlefront 2 دارای پرداخت درون برنامه ای است [E3 2017]

نیکلاس فگ‌ریس در جریان جدیدترین گفت‌و‌گوی خود اعلام کرد که بازی Star Wars Battlefront II دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است

چندی پیش بود که خبری منتشر شد حول اینکه تمامی بسته‌های الحاقی بازی Star Wars Battlefront II رایگان خواهد بود. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، نیکلاس فگ‌رِیس، مدیر طراحی بازی، در جریان نمایشگاه E3 2017 گفت‌و‌گویی با سایت گیم‌اسپات انجام داده و در این مصاحبه در مورد رایگان بودن بسته‌های الحاقی، دلیل انجام این کار و موارد دیگری سخن گفته است.

چند سالی است که بازی‌های سرشناس نظیر بازی Halo 5: Guardians و بازی Titanfall 2 بسته‌های الحاقی خود را به رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و در این میان به دلایل مشابه بازی Star Wars Battlefront 2 نیز به جمع این بازی‌ها پیوسته است. فگ‌ریس اعلام کرده که رایگان کردن بسته‌های الحاقی به بازیکنان اجازه می‌دهد که بتوانند با خیال راحت در کنار یکدیگر بازی کنند.

بازی Star Wars Battlefront از بسته‌های الحاقی پولی بهره می‌برد و با گذشت زمان که این بسته‌های الحاقی عرضه شدند، بازیکنان از یکدیگر جدا و به عبارتی جامعه گیمری بازی از یکپارچه بودن خارج شد. نیکلاس فگ‌ریس در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که مهم‌ترین مورد این است که جامعه بازیکنان را در کنار یکدیگر نگه داریم. از نظر تجاری وقتی پای جنگ ستارگان به میان می‌آید، یک حس خانواده بودن در من بوجود می‌آید. اگر شما هوادار این برند هستید، جزو این خانواده به حساب می‌آیید و در این میان، ما می‌توانیم بگوییم که اگر این محتویات را خریداری کرده باشید، می‌توانید بازی کنید و اگر خریداری نکرده باشید یا آن‌ها را به اشتراک نگذارید، از سایرین جدا خواهید شد. چیزی که می‌خواهیم، این است که از همان نقطه شروع، تمامی بازیکنان را در کنار یکدیگر نگه داریم. پس زمانی که این بازی عرضه شد، ماجراجویی خود را با بسته‌های الحاقی مختلف آغاز خواهیم کرد.

در ادامه اعلام شده است که اولین بسته‌ الحاقی بازی در ماه دسامبر (آذر و بهمن) عرضه خواهد شد و حال و هوای فیلم Star Wars The Last Jedi را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. با اینکه بازی از محتویات رایگان برخوردار است ولی Star Wars Battlefront II دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است تا بازیکنان بتوانند با پرداخت هزینه به پیشرفت‌های خود در طول بازی سرعت بخشند.

نیکلاس فگ‌ریس در این باره می‌گوید:

زمانی که می‌خواهید پیشرفت کنید و وسایل مختلفی را خریداری کنید، می‌بایست از طریق پول داخل بازی، موارد مورد نیاز خود را خریداری کنید. اما اگر اهل بازی کردن زیاد نیستید، می‌توانید با پرداخت پول واقعی، آن‌ها را خریداری کنید. اما نکته اینجا است که در بازی تمامی موارد را می‌توانید از طریق پول داخل بازی به دست بیاورید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ساعت‌ها وقت خود را پای بازی می‌گذارند، باید بگویم که ما شما را دوست داریم، هر کاری که دوست دارید انجام بدهید اما، اگر وقت زیادی برای بازی کردن ندارید، می‌توانید برای مواردی که نیاز دارید پول بدهید و ما همچنان شما را دوست داریم.

حال در این میان سوال پیش می‌آید که آیا بازیکنان می‌توانند آیتم‌های اصلی بازی را خریداری کنند؟ آیتم‌هایی که سبب می‌شود شما راحت‌تر در طول بازی برنده شوید. در همین راستا فگ‌ریس می‌گوید:

پرداخت‌های درون برنامه‌ای شامل آیتم‌هایی که برنده شدن شما را تضمین می‌کند، نمی‌شود. این سیستم این‌گونه کار نمی‌کند و کسی نمی‌تواند بگوید که من پول خرج می‌کنم و از این‌رو می‌توانم به همه چیز تسلط داشته باشم.

بازی Star Wars Battlefront 2 در ماه نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید ویدیویی جذاب از گیم‌پلی بازی را در زومجی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده