نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۲

محتویات الحاقی Star Wars Battlefront 2 رایگان خواهند بود [E3 2017]

الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس 2017 EA Play در نمایشگاه E3 2017 اعلام کرد بازی Star Wars Battlefront II پس از عرضه بسته‌های الحاقی رایگان دریافت می‌کند.

بازی Star Wars Battlefront II یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال محسوب می‌شود و الکترونیک آرتز هم امروز در جریان کنفرانس 2017 EA Play در نمایشگاه E3 2017 جذابیت این بازی را با اعلام بسته‌های الحاقی رایگان، دو چندان کرده است.

این تصمیم بخشی از تغییر استراتژی الکترونیک آرتز برای ارایه عملیات‌های زنده بازی برای طرفداران محسوب می‌شود و قرار است جایگزین استراتژی قدیمی عرضه یکباره بازی و سپس عرضه نسخه بعدی بشود. محتوای رایگان بازی برای افرادی که ابتدا اقدام به خرید بازی Star Wars Battlefront II کنند متشکل از نقشه‌ها، شخصیت‌ها، وسایل نقلیه، حالت‌ها، سلاح، کارت‌های استار و پاداش می‌شود که مورد آخر از طریق رویدادهای و چالش‌های زنده در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این ایده جهت ایجاد امکانی برای بازیکنان شده تا بتوانند به ماجراجویی با قهرمان خود در بازی Star Wars Battlefront II که به طور مداوم در حال رشد است، ادامه دهند. الکترونیک آرتز این خبر را در جریان کنفرانس 2017 EA Play در تائتر هالیوود پالادیوم اعلام کرد.

فصل اول محتوای بازی الهام گرفته از فیلم Star Wars The Last Jedi خواهد بود که اواخر سال جاری میلادی اکران می‌شود. این محتوا شامل شخصیت‌های فین و کاپیتان پلاسما بوده و در ماه دسامبر (آذر/بهمن) عرضه می‌شود. همچنین سیاره Crait که در تیزر تریلر فیلم مذکور دیده بودیم هم به عنوان یکی از نقشه‌های بخش چندنفره منتشر خواهد شد. 

مت وبستر، تهیه کننده اجرایی بازی در بیانیه‌ای اظهار داشت:

برای ساخت بازی Star Wars Battlefront II از نهایت بازخوردهای طرفداران استفاده کرده‌ایم و شما این را در بازی مشاهده خواهید کرد. بازی که در مقایسه با نسخه اول محتوای بسیار بیشتری خواهد داشت؛ یک بخش داستانی تکنفره، بخش چندنفره حماسی، نبردهای استارفایترها و حالت PvE تکنفره و چندنفره در کنسول‌ها. یک بازی عظیم که تمام دوران جنگ ستارگان را پوشش می‌دهد. اما اینکه ما چگونه بازی را پس از عرضه پشتیبانی می‌کنیم هم اهمیت دارد. سرویس‌های زنده ما براساس فلسفه‌ای ساخته شده که امکان بازی کردن طرفدارانمان با یکدیگر را فراهم کند و سیزن‌های بازی محتوای معنادار و رویدادهای مختلفی را به طور منظم در اختیار شما قرار خواهند داد.

همچنین در جریان کنفرانس 2017 EA Play، شاهد یک تریلر چشمگیر از بخش چندنفره بازی بودیم که نبردی حماسی را نشان می‌داد که در پایتخت سیاره Naboo در جریان بود. همچنین یک ویدیو کوتاه از بخش داستانی تکنفره جدید بازی به نمایش درآمد که داستان سربازی را که برای امپراطوری مبارزه می‌کند به نمایش می‌گذاشت.

الکترونیک آرتز در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2017 تنها در مورد بازی Battlefront II سخن گفت و باز هم خبری از دو بازی جنگ ستارگان که توسط استودیو Visceral و استودیو Respawn ساخته می شود، نبود.

در ضمن بازیکنانی که هر نسخه بازی Battlefront II را پیش خرید کنند، می‌توانند زودتر به بتا بازی که در پاییز برگزار می‌شود و البته شخصیت یودا دسترسی پیدا کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده