نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ انتشار بازی Kingdom Come: Deliverance مشخص شد

 استودیو وارهورس و دیپ سیلور تاریخ انتشار بازی Kingdom Come: Deliverance را مشخص و تریلر داستانی این بازی نقش آفرینی را منتشر کردند.

امروز، استودیو وارهورس واقع در جمهوری چک و کمپانی دیپ سیلور که ناشر بازی Kingdom Come: Deliverance است، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کردند که انتشار این بازی نقش آفرینی موردانتظار با تاخیر مواجه شده و به جای سال ۲۰۱۷، در تاریخ ۱۳ فبریه ۲۰۱۸ (۲۴ بهمن) عرضه خواهد شد.

علاوه بر رونمایی از تاریخ انتشار بازی، این دو یک تریلر جدید به نام «Rex, Familia et Ultio» هم برای بازی منتشر کردند که به شرح جهان بازی و موضوع کلی آن پرداخته و سپس وارد جزئیات و پیش زمینه داستانی که قرار است روایت کند، می‌شود.

در صورتی‌که اخبار این بازی نقش آفرینی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که ماجراهای بازی Kingdom Come: Deliverance در قرون وسطا به وقوع می‌پیوندد، اتفاقات بازی به لحاظ تاریخی موثق بوده و براساس واقعیت ساخته شده است؛ بنابراین برخلاف بیشتر بازی‌های نقش آفرینی قرون وسطایی مانند بازی Skyrim، در این بازی خبری از سیاه چال، جادو و هیولا نخواهد بود. بازی در سال ۱۴۰۳ میلادی و در منطقه بوهم (جمهوری چک کنونی و بخشی از اروپای مرکزی) در جریان بوده و براساس یک داستان واقعی است؛ داستانی مربوط به پادشاهان، جانشینان، یک قلمرو پادشاهی، محاصره قلعه‌ها و نبردهای خونین.

در توضیحات رسمی داستان بازی آمده است:

پادشاه فوت کرده و بزرگترین پسرش به نام ونسسلاس چهارم پادشاه جدید بوهم است.

برادر ناتنی غضبناک ونسسلاس به نام زیگیسموند وی را زندانی کرده و با ارتش نیرومندش به کشور حمله کرده است. متاسفانه، در قلب این آشوب، شخصیت شما یعنی هنری رنج می‌کشد. ارتش مزدوران خانه شما را نابود کرده و خانواده‌تان را به قتل رسانده است. شما تنها بازمانده این قتل عام هستید و از این جا است که مسیر شما برای رسیدن به رستگاری آغاز می‌شود. از بازسازی پرجزئیات سرزمین بوهم در قرن پانزدهم لذت ببرید. از سلاح‌هایی که توسط شوالیه‌ها استفاده می‌شد بهره ببرید. در نبردهای حماسی و تاریخی که در اروپای مرکزی به وقوع پیوست و محاصره قلعه‌ها شرکت کنید.

در بازی، ماجراجویی شما به عنوان فرزند یک آهنگر فروتن آغاز می‌شود که تنها بازمانده شهرک، خانه و خانوادتان هستید که بی‌رحمانه توسط ارتش مزدوران نابود شده است. در حالیکه زندگی شما نابود شده، قسم می‌خورید که انتقام خانواده خود را بگیرید و به عبارت دیگر وارد داستان کلاسیک انتقام می‌شوید که در نهایت موجب جنگ‌های خونین در جهان بازی خواهد شد.

Kingdom Come: Deliverance

بوهم زمان قرون وسطا بازی با دقت و براساس منابع تاریخی موثق بازسازی شده است و هنگام بازی کردن در این سرزمین انتخاب‌های مختلفی خواهید داشت. برای مثال می‌توانید با استفاده از جذابیت و اعتبارتان به بررسی جنایات مختلف بپردازید و به ساکنان منطقه برای رسیدن به اهدافتان نفوذ کنید. برای انجام ماموریتتان، شما می‌توانید از روش‌های سیاسی استفاده کنید و یا به روش کلاسیک جنگ تن به تن عمل کنید. بسته به تاکتیک‌هایی که به کار ببرید و چگونه با مردم برخورد کنید، اعتبار شما دستخوش تغییر شده و همچنین تغییراتی در جهان بازی به وجود خواهد آمد.

سیستم مبارزات بازی هم براساس نبردهای واقعی قرون وسطا طراحی شده و شما روش‌های متنوعی برای نبرد بعلاوه صدها سلاح (از جمله شمشیر، تبر، کمان و غیره) و زره مختلف در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این، شما می‌توانید در محاصره قلعه‌ها شرکت کنید، در نبردهای تاریخی مبارزه کنید و به ساخت و ساز و شکار بپردازید.

Kingdom Come: Deliverance

همانطور که بالاتر هم گفتم، جهان بازی به طور پویا نسبت به رفتار شما واکنش نشان می‌دهد. برای مثال، در بازی سیستم جرم وجود دارد و NPCها کارهای شما را به مقامات گزارش می‌دهند و هر جنایتی که انجام دهید، موجب تغییر اقتصاد و رفتار مرد خواهد شد. علاوه بر این، گفته شده بازی بیش از ۸۰ ماموریت مختلف، سه ساعت و نیم میان پرده، بیش از ۵۰ بازیگر، هزاران NPC منحصر به فرد، موشن کپچر برای میان پرده‌ها و سیستم مبارزه، سیستم آب و هوای پویا، تغییر شب و روز و البته تعدادی فعالیت مرتبط با قرون وسطا مانند جوستینگ (مسابقه میان دو شوالیه برای سرنگون کردن یکدیگر از روی اسب) دارد.

Kingdom Come: Deliverance

در ضمن پیش از آن که کمپانی Deep Silver ناشر بازی Kingdom Come: Deliverance شود، این بازی موفق شد از طریق کمپین کیک استارتر مبلغ یک میلیون دلار کمک مردمی دریافت کند. پلتفرم‌های مقصد بازی رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس و مکپلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هستند. همچنین به تازگی پشتیبانی بازی از پلی‌استیشن 4 پرو هم تایید شد.

در پایان می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به نماشا مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده