نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بازی Kingdom Come: Deliverance با همکاری ناشر Saints Row منتشر می‌شود

بازی نقش‌آفرینی Kingdom Come: Deliverance با همکاری کمپانی دیپ سیلور، ناشر Dead Island و Saints Row، منتشر خواهد شد.

استودیو وارهورس (Warhorse Studios)، سازنده‌ی Kingdom Come: Deliverance، اعلام کرد که بخشی از روند انتشار این بازی توسط کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) انجام خواهد شد. مارتین فریوالدسکی (Martin Fryvaldsky)، مدیرعامل استودیوهای وارهورس، طی بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که همکاری با دیپ سیلور می‌تواند باعث شود تا بازی در دست مخاطبان بیشتری قرار بگیرد. او در این‌باره گفت:

نهایت تلاش ما این است که یک بازی برجسته خلق کنیم. اکنون ما در کنار کوخ مدیا (Koch Media، کمپانی مادر دیپ سیلور)، که در جایگاه شریکی قدرتمند قرار دارد، این فرصت را پیدا کرده‌ایم تا به طیف گسترده‌تری از مخاطبان دست پیدا کنیم.

بنا به توافقات انجام‌شده، دیپ سیلور وظیفه‌ی انتشار نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال Kingdom Come: Deliverance را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به عهده خواهد گرفت؛ ضمن اینکه عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی پی‌سی هم توسط این کمپانی انجام خواهد شد. در آن‌سو، وارهورس نسخه‌ی دیجیتالی بازی برای پلتفرم پی‌سی را منتشر خواهد کرد. تمام این نسخه‌ها در روز انتشار بازی، طی سال آینده‌ی میلادی، به‌طور همزمان عرضه خواهند شد که البته هنوز از تاریخ دقیق آن اطلاعی نداریم.

سازندگان Kingdom Come: Deliverance حدود دو سال پیش کمپینی را در کیک‌استارتر برگزار کردند و توانستند ۱/۸ میلیون دلار برای تولید بازی‌شان جمع‌آوری کنند. رویدادهای این بازی تک‌نفره در سرزمین بوهمیا (بخش غربی جمهوری چک)، طی سال ۱۴۰۳ میلادی، اتفاق می‌افتد. یکی از ویژگی‌های خاص این بازی بهره نبردن از عناصر فانتزی مانند جادو و اژدها است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده