نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

احتمال عرضه بازی Call Of Duty 4 Remaster به صورت جداگانه افزایش پیدا کرد

طبق فهرست جدید آمازون به نظر می‌رسد نسخه جداگانه بازی Call Of Duty 4 Remaster در راه است.

اوایل امسال بود که فروشگاه GameFly اقدام به انتشار صفحه محصول نسخه جداگانه بازی Call Of Duty 4 Remaster کرد و حالا فروشگاه آمازون هم در جدیدترین اخبار بازی این کار را انجام داده است.

وب‌سایت CharlieIntel گزارش می‌دهد که شعبه ژاپن آمازون یک صفحه محصول برای بازی قرار داده و اعلام کرده بازی در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) برای پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. احتمال عرضه نسخه رایانه‌های شخصی هم وجود دارد، اما فعلا هیچ‌گونه خبری در این رابطه منتشر نشده است.

نکته جالب اینکه ۲۰ ژوئن تاریخی است که GameFly نیز آن را ثبت کرده بود.

علت تفاوت یک ماهه میان انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم احتمالا به قرارداد انحصاری سونی با اکتیویژن باز می‌گردد. تمامی بسته‌های الحاقی سری Call of Duty از این پس ابتدا برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند و سپس راهی دیگر پلتفرم‌ها خواهند شد. با این وجود بازی‌های جدید سری اصلی به طور هم‌زمان با یکدیگر منتشر می‌شوند، بنابراین در صورت تایید تاریخ ارایه شده، احتمالا این استراتژی هم دستخوش تغییراتی شده است.

در حال حاضر بازی Modern Warfare Remastered تنها از طریق نسخه‌های ویژه بازی Call of Duty: Infinite Warfare در دسترس هستند.

بازی Call Of Duty 4 Remaster شامل بخش داستانی نسخه اصلی است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود و با گرافیک و بخش چندنفره ارتقا یافته منتشر شده است. اکتیویژن برای این بازی هم بسته الحاقی منتشر می‌کند که جدیدترین آن‌ها با نام Variety Map Pack در ماه جاری منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده