// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی ریمستر Call of Duty 4 برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد

پک نقشه بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در نهایت برای دارندگان نسخه ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی منتشر شد.

به لطف توافق همکاری میان سونی و اکتیویژن ماه مارس بود که شاهد عرضه Variety Map Pack برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered بودیم. اکنون بعد از گذشت یک ماه اکتیویژن در نهایت این پک نقشه را برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز منتشر کرده است.

Variety Map Pack نخستین بار در سال ۲۰۰۸ برای بازی Call of Duty 4: Modern Warfare عرضه شده بود. مانند قبل، پک نقشه‌ها در نسخه ریمستر نیز شامل چهار نقشه Broadcast ،Chinatown ،Creek و Killhouse می‌شود.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در صورت علاقه می‌توانید بسته الحاقی فوق را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید. بسته الحاقی همچنین ۱۰ «Rare Supply Drop» را شامل آیتم‌های جالب ارائه می‌دهد. این آیتم‌ها به طور معمول در روند بازی یا با خرج پول واقعی آزاد می‌شوند.

به‌دنبال تصمیم اکتیویژن، بازی Modern Warfare Remastered به عنوان بخشی از نسخه Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare در ماه نوامبر سال گذشته عرضه شده بود. هرچند در روز انتشار شاهد قیمت ۸۰ دلاری نسخه لگاسی بودیم با این حال، اکنون می‌توانید بازی را با قیمتی نازل‌تر خریداری کنید.

اکتیویژن اخیرا بسته الحاقی Continuum را برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Infinite Warfare منتشر کرده است. در دیگر اخبار بازی Call of Duty، با انتشار تصاویری غیر رسمی شایعات احتمال انتشار یک Call of Duty با حال و هوای جنگ جهانی دوم قوت گرفته است. Call of Duty: WWII، ساخته جدید استودیوی اسلیج‌همر احتمالا در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان) عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده