نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Hellboy 3 ساخته نخواهد شد

گیرمو دل تورو تایید کرد که فیلم هل بوی ۳ (Hellboy 3) هرگز ساخته نخواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ گیرمو دل تورو تایید کرد فیلم Hellboy 3 ساخته نخواهد شد. دل تورو که کارگردانی دو قسمت اول مجموعه هل‌بوی (Hellboy) را بر عهده داشته است، اعلام کرد که پس از بحث و گفتگو با مایک میگنولا، خالق این مجموعه و ران پرلمن، ستاره فیلم Hellboy، متوجه شد که او نمی‌تواند قسمت سوم این مجموعه فانتزی را تولید و منتشر کند. دل تورو این خبر را با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام و تایید کرد. او گفت:

با عرض پوزش بابت دادن این خبر، من اخیرا با تمامی کسانی که در فیلم Hellboy درگیر هستند، صحبت کرده‌ام. باید اعلام کنم که دنباله فیلم Hellboy هرگز ساخته نخواهد شد و این چیزی بود که در نهایت به آن رسیدیم.

این خبر به دنبال نظرسنجی توییتری است که ماه گذشته دل تورو آن را آغاز کرده بود. در این نظرسنجی وعده داده شده بود اگر بیش از ۱۰۰ هزار رای داده شود، او با پرلمن و میگنولا صحبت خواهد کرد. در پایان نزدیک به ۱۳۳ هزار رای مثبت به این نظرسنجی داده شد. دل تورو پس از آن اعلام کرد که با پرلمن و میگنولا به ترتیب در مورد ساخت فیلم Hellboy 3 صحبت خواهد کرد، اما او اضافه کرد که هیچ تضمینی وجود ندارد که این گفتگوها به نتیجه برسد.

Guillermo del Toro in Hellboy

دل تورو در سال ۲۰۰۴ فیلم Hellboy را تولید و منتشر کرد. به دنبال آن فیلم هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌ (Hellboy II: The Golden Army) در سال ۲۰۰۸ به روی پرده رفت. پرلمن ایفاگر نقش پسر جهنمی در دو فیلم اول Hellboy بود. او سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که علاقه‌اش به بازی در این نقش را از دست داده است. دل تورو در سال ۲۰۱۵ توضیح داد که بودجه بخشی از مشکلات ساخته نشدن فیلم Hellboy 3 است. او در جریان یک پرسش و پاسخ در بین منتقدان تلویزیونی، گفت:

واقعیت این است که این فیلم نیاز به بودجه‌ای در حدود ۱۲۰ میلیون دلار دارد و هیچکس حاضر نیست که این مبلغ را پرداخت کند. این پروژه کمی فراتر از یک پروژه کیک‌استارتری است. ما نیاز به بودجه بزرگی داریم تا بتوانیم سه گانه را تکمیل کنیم، اما من در صنعت سینما کسی را نمی‌بینم که از این ایده حمایت کند.

از پرلمن در مصاحبه‌ای دیگری نیز در مورد فیلم Hellboy 3 سوال شده بود. او به وب‌سایت ورایتی گفت که احتمالا هرگز این فیلم ساخته نخواهد شد. شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. علاوه بر دو فیلم سینمایی، این شخصیت در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز حضور داشته است. کمپانی Dark Horse Comics مسئولیت انتشار کامیک‌های Hellboy را بر عهده دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده