نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

Live Die Repeat and Repeat نام رسمی دنباله فیلم Edge of Tomorrow خواهد بود

داگ لیمان اعلام کرد که Live Die Repeat and Repeat نام و عنوان رسمی دنباله Edge of Tomorrow است.

فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) به کارگردانی داگ لیمان در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شد و پس از آن ساخت دنباله آن تایید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لیمان نام رسمی دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد. Live Die Repeat and Repeat نام رسمی دنباله این فیلم خواهد بود و ستارگان فیلم اصلی در دنباله این فیلم بازخواهند گشت. در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، لیمان تایید کرد که تام کروز و امیلی بلانت، ستارگان اصلی فیلم Edge of Tomorrow، در فیلم Live Die Repeat and Repeat حضور خواهند داشت و همچنان بازیگر اصلی این فیلم خواهند بود. لیمان گفت:

ما یک داستان شگفت‌انگیز و باورنکردنی داریم. من مشخصا فیلم اول را بسیار دوست دارم، اما دنباله آن حتی بهتر از فیلم اول است. Live Die Repeat and Repeat نام رسمی این فیلم خواهد بود. تام کروز و امیلی بلانت در مورد آن بسیار هیجان زده هستند. فقط سوال بزرگ این است که چه زمانی قرار است این فیلم را بسازیم. ما باید زمانی را برای شروع ساخت و تولید این فیلم برنامه‌ریزی کنیم که هیچکس مشکلی برای حضور در این فیلم نداشته باشد.

Edge of Tomorrow

نام دنباله فیلم Edge of Tomorrow ممکن است برای شما کمی عجیب باشد. این فیلم اقتباسی از رمان تنها چیزی که نیاز داری کشتن است (All You Need is Kill. After) اثر هیروشی ساکورازاکا، است به علت وجود کلمه کشتن در عنوان آن، با واکنش‌های بسیار تند منتقدان و خوانندگان روبرو شد. پس از آن بود که سازندگان فیلم تصمیم گرفتند که نام فیلم را به Edge of Tomorrow تغییر بدهند و نام دنباله آن برگرفته از نام و شعار رمان اصلی است. پس از موفقیت این فیلم در گیشه، نسخه خانگی فیلم تاکید بیشتری روی شعار «Live. Die. Repeat.» داشت و حتی برخی از فروشگاه‌ها این فیلم را تحت این عنوان به فروش می‌رساندند. 

سال گذشته، لیمان در یک مصاحبه گفته بود که فیلم Live Die Repeat and Repeat انقلابی در دنباله‌های سینمایی هالیوود ایجاد خواهد کرد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جو شارپنل و آنا واترهاوس بوده است، اما تاکنون تاریخی برای اکران این فیلم تایید و اعلام نشده است. فیلم Edge of Tomorrow در ژوئن ۲۰۱۴ توسط کمپانی برادران وارنر اکران شد و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، این فیلم با بودجه‌ای معادل ۱۷۸ میلیون دلار، در سراسر جهان موفق به فروشی بیش از ۳۷۰ میلیون دلار شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده