// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

فاز دوم بتای سیستم CFN بازی Street Fighter 5 به زودی شروع می‌شود

کپکام در جریان تست سیستم جدید بخش چندنفره بازی Street FIghter V، تاریخ شروع فاز دوم بتای این سیستم را اعلام کرد. 

مدتی پیش بود که کمپانی کپکام، سازنده و ناشر Street Fighter V، اعلام کرد که قصد دارد عملکرد بخش چندنفره این بازی را تغییر دهد و شکل و شمایل جدیدی به آن ببخشد. در همین راستا نسخه‌ی بتای سیستم جدید بخش چندنفره بازی Street Fighter V در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت که آنها از طریق استیم می‌توانستند کلاینت مربوط به این نسخه را دانلود کنند و به بازی کردن بپردازند.  

حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام اعلام کرده است که برای رفع تمامی ایرادهای بخش CFN (بخش چندنفره Street Fighter V) در این ماه نیز بتای جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است. فاز دوم بتای CFN از تاریخ ۲۱ اردیبهشت (۱۱ مه) شروع خواهد شد و تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت (۱۴ مه) ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 خود به تجربه سیستم جدید این بازی بپردازند. 

در ادامه گفته شده که حتی شخصیت جدید بسته الحاقی بعدی از فصل دوم بازی (که این شخصیت ظاهرا هنوز معرفی نشده است) هم در نسخه‌ی بتای بخش CFN قابل دسترس است و کاربران می‌توانند با وی به بازی کردن بپردازند. با تمام شدن بتای این بخش، تمامی پیشرفت‌های شما در بازی از بین خواهد رفت و شخصیت مربوط به بسته الحاقی مورد نظر نیز از دسترس کاربران خارج می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده