نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم جدید Spawn در دست ساخت است

تاد مک‌فارلین، خالق شخصیت و مجموعه اسپاون (Spawn)، از ساخت فیلم جدید این شخصیت خبر داد.

تاد مک‌فارلین، خالق شخصیت Spawn، تایید کرد در حال کار بر روی فیلم جدید در مورد این ابرقهرمان است و این فیلم، صرفا یک ادامه یا دنباله فیلم Spawn که در سال ۱۹۹۷ به روی پرده رفت، نخواهد بود. طبق ویدیویی که وب‌سایت کامیک‌بوک منتشر کرده است، مک‌فارلین که میزبان تیفانی اسمیت، مجری DC All Access، در برنامه Geeking Out شبکه AMC بود، توضیحاتی در مورد این پروژه داد. مک‌فارلین گفت که او به جای اینکه فقط یک دنباله برای فیلم اصلی محصول سال ۱۹۹۷، بسازد، در نظر دارد فیلم جدید Spawn را به مراتب ترسناک‌تر و جنایی‌تر از فیلم اصلی تولید و منتشر کند. مک‌فارلین در این ویدیو می‌گوید:

شما هرگز شاهد یک شخص با کت و شلوار تمیز و شیک در این فیلم نخواهید بود. این آرواره‌های کوسه من است که شما به دیدن آن خواهید آمد.

مک‌فارلین در ادامه اضافه کرد که او بیشتر کار نوشتن فیلمنامه آن را انجام داده و کامل کرده است و اضافه می‌کند که این فیلم، یک اثر تاریک، با درجه سنی بزرگسال R و فیلمنامه جذاب خواهد بود و او در حال حاضر در مرحله ویرایش فیلمنامه آن است. با توجه به صحبت‌های مک‌فارلین، فیلمنامه او در حال حاضر کمی بیش از ۱۸۰ صفحه عمیق با محتوای بالا است و استودیو می‌خواهد که تعداد صفحات آن به کمتر از ۱۲۰ صفحه برسد، که به نظر می‌رسد استودیو در نظر دارد فیلمی با زمانی حدود دو ساعت تولید و منتشر کند.

نخستین کتاب کامیک Spawn در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و به عنوان یکی از مداوم‌ترین سری کتاب‌های کامیکی لقب گرفت که همچنان منتشر می‌شود. با توجه به ماهیت خشونت آمیزی که شخصیت Spawn دارد، یکی از بحث برانگیزترین شخصیت‌های کامیک است، با این حال این مجموعه یکی از ارزشمندترین کامیک‌های این صنعت است که تا به امروز منتشر شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده