نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

نیل رالی رئیس جدید استودیوی 505 گیمز شد

نیل رالی، مدیرکل سابق کمپانی توکی گیمز، به تازگی به عنوان رئیس جدید استودیوی 505 گیمز انتخاب شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، نیل رالی (Neil Ralley) به عنوان رئیس جدید استودیوی 505 گیمز انتخاب شده است. رالی پیش از این به مدت ۱۱ سال در سمت مدیرکل کمپانی تو کی گیمز فعالیت داشته است و در این مدت به انتشار مجموعه بازی‌های محبوبی نظیر مجموعه Borderlands، سری Bioshock و بازی‌های Mafia کمک شایانی کرده است.

نیل رالی در خصوص سمت جدید خود و مسیر پیش روی استودیوی 505 گیمز اذعان داشت:

استودیوی 505 گیمز بعنوان یک ناشر جهانی در یک مرحله‌ی بسیار هیجان‌انگیز در زمینه‌ی توسعه و ساخت قرار دارد و تیم، با سابقه‌ی یازده ساله خود، مسیر دور و درازی را طی کرده است. من باور دارم که آنها برای ارائه‌ی مواردی به مراتب بزرگ‌تر هم آمادگی دارند. من برای پیوستن به تیم و سوق دادن آن به مرحله‌ی جدید بسیار هیجان‌زده هستم.

استودیوی 505 گیمز یکی از سریع‌ترین روند‌های رشد را در میان ناشرین صنعت بازی‌های ویدیویی داشته است و با انتشار بازی‌های محبوبی نظیر Virginia، بازی Abzu، بازی Payday 2 و بازی Terraria در سال‌های گذشته، به جایگاه مناسبی در این صنعت دست یافته است. علاوه بر این، انتشار بازی محبوب و پرطرفدار Rocket League مورد جالب دیگری است که نشان از قابلیت‌های بالای این استودیو دارد.  

هفته‌ی گذشته اعلام شد که ناشر بازی جدید استودیوی رمدی با اسم رمز P7، کمپانی 505 گیمز خواهد بود. همچنین بر اساس توافق صورت گرفته، کمپانی 505 گیمز مبلغ ۷.۷۵ میلیون یورو (معادل ۸.۵ میلیون دلار) را بابت بودجه‌ی ساخت بازی در اختیار رمدی قرار می‌دهد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده