نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی جدید سازنده Quantum Break توسط 505 گیمز منتشر می‌شود

امروز ناشر بازی جدید استودیو رمدی معرفی و اطلاعات بیش‌تری از آن ارائه شد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش و در جریان گزارش مالی استودیو رمدی، مشخص شد که این استودیو در حال کار روی یک بازی با اسم رمز P7 است. حال در جدیدترین اخبار بازی، رمدی اعلام کرده که ناشر این بازی، کمپانی 505 گیمز خواهد بود. بر این اساس، 505 گیمز ناشر نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی خواهد بود.

همچنین بر اساس توافق صورت‌گرفته بین رمدی و 505 گیمز، کمپانی 505 گیمز مبلغ ۸.۴۶ میلیون دلار را بابت بودجه ساخت بازی به رمدی پرداخت خواهد کرد و علاوه بر این، هزینه‌های بازاریابی و انتشار بازی را نیز متقبل خواهد شد. در عوض، ۴۵ درصد از سود فروش بازی نصیب کمپانی 505 گیمز خواهد شد.

علاوه بر مشخص شدن ناشر بازی P7، اطلاعات بیش‌تری نیز از آن ارائه شده است. بر این اساس، بازی جدید رمدی یک اثر اکشن/سینمایی سوم-شخص خواهد بود که در دنیای خلق‌شده توسط رمدی جریان دارد. رمدی با انتشار بیانیه‌ای در مورد بازی درباره آن گفت:

بازی داستان بسیار عمیقی خواهد داشت که تاثیر آن در طولانی‌مدت روی گیمر باقی می‌ماند. علاوه بر این، P7 پیچیده‌ترین و کامل‌ترین مکانیزم‌هایی را که تا به امروز رمدی در یک بازی خلق کرده، خواهد داشت. این بازی با استفاده از موتور مخصوص استودیو رمدی یعنی Northlight ساخته می‌شود.

همچنین ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی، در مورد این بازی و همکاری با 505 گیمز گفت:

ما ایده‌های مختلفی برای بازی P7 داریم. همکاری با 505 گیمز و حمایت آن‌ها باعث خواهد شد تا بتوانیم این رویا‌ها و ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنیم. ما در مورد P7 متعهد به خلق تجربه‌ای هستیم که بتواند گیمر‌ها را درگیر کند و تجربه‌ای عالی برای آن‌ها رقم بزند. همچنین از اینکه می‌توانیم در این پروژه با 505 گیمز همکاری کنیم، بسیار راضی و خوشحال هستیم.

به هر حال فعلا اطلاعات چندانی از بازی بعدی سازنده آثاری چون Quantum Break یا Alan Wake در دست نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات بیش‌تر ماند. استودیو رمدی همچنین علاوه بر ساخت بازی P7، در حال ساخت یک بخش تک‌نفره برای دنباله بازی Crossfire است و در این زمینه با استودیوی کره‌ای اسمایل‌گیت همکاری می‌کند.

نظرات خود را در مورد بازی جدید رمدی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده