// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

شایعه: Assassin’s Creed: Origins نام بازی بعدی این سری خواهد بود

بر اساس شایعه‌ جدید، جریان داشتن نسخه بعدی بازی Assassin's Creed در مصر بیش از پیش قوت گرفت و احتمالا با دو شخصیت داستان را پیش خواهیم برد.

در جدیدترین اخبار بازی؛ طبق شایعه جدیدی که توسط WWG منتشر شده، بازی بعدی سری Assassin’s Creed که پیش‌تر آن را با اسم‌رمز Assassin’s Creed: Empire می‌شناختیم، «Assassin’s Creed: Origins» نام خواهد داشت. این بازی قرار است به شکل رسمی در نمایشگاه E3 2017 معرفی و در پاییز ۲۰۱۷ نیز عرضه شود.

براساس این شایعه و توصیف صورت گرفته، این بازی در زمان «مصر باستان» و در فرم یک بازی جهان باز عظیم روایت خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد بازی از «دو قهرمان و شخصیت اصلی» که یکی از آن‌ها مرد و دیگری زن هستند بهره می‌برد که از قضا وقایع بازی نیز با «اولین بازی این سری» در ارتباط خواهد بود. طبق ادعای WWG، شکل پیشرفت و ارتقا شخصیت‌ها با بازی The Elder Scrolls V: Skyrim قابل مقایسه است. در بحث گیم‌پلی، بازی تأکید بیشتری بر جستجو و گردش در محیط خواهد داشت و آزادی عمل بیشتری را به بازیکن، نسبت به نسخه‌های قبلی این سری می‌دهد. محیط بازی ظاهرا از نظر ابعادی «عظیم» است، که گفته می‌شود تا این زمان، بزرگ‌ترین بازی از سری Assassin’s Creed خواهد بود. «نبردهای دریایی» نیز مجددا به مجموعه باز‌ می‌گردد و ظاهرا بازیکن امکان سفر به حتی خارج از مصر (احتمالا تا یونان) را نیز خواهد داشت.

طبق یک ویدیوی خصوصی که WWG به آن دسترسی داشته است، ظاهرا صحنه‌هایی از مصر، قبل از گذر بین دوره‌های مختلف و لوکیشن‌هایی در گذر تاریخ قابل مشاهده بوده است؛ لوکیشن‌هایی مانند کشورهای آسیایی، فرانسه در عصر جنگ جهانی دوم و همچنین یک مقر امروزی از شرکت آبسترگو، از جمله این لوکیشن‌ها بوده‌اند. مشخص نیست که این ویدیو به نمایش عمومی نیز در خواهد آمد یا خیر.

WWG این شایعه را دیروز (۱۶ اردیبهشت) منتشر کرد، که می‌تواند مکمل شایعه‌ای باشد که یک روز قبل‌تر و در ۵ می (۱۵ اردیبهشت) و در سایت Reddit منتشر شد. طبق آن شایعه، کاربری که ادعا می‌کرد در یک شرکت تهیه «کارت‌های پیش‌خرید» برای فروشگاه‌های مختلف کار می‌کند، گفته است که سفارش‌های جدیدی برای بازی  Far Cry 5 و همچنین تصویری از بازی جدید سری Assassin’s Creed با نام بازی Assassin’s Creed: Origins دیده است. این تصویر هنری شهری با یک هرم در پس‌زمینه و یک Assassin که در حال قدم زدن به طرف آن است نشان می‌دهد.

نمایشگاه E3 2017 از روز ۱۳ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۳ تا ۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد. گرچه یوبیسافت هنوز رسما تاریخ برگزاری کنفرانس خودش را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌شود که این رویداد در روز دوشنبه، ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده