نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

اولین تصویر از بازی Assassin's Creed Empire فاش شد

 به نظر می‌رسد اولین تصویر از بازی بعدی Assassin's Creed با نام Empire در سطح اینترنت پخش شد.

همانطور که حتما می‌دانید، یوبیسافت امسال قصد ندارد نسخه جدیدی از مجموعه فرقه قاتلین عرضه کند و به جایش به عرضه یک کالکشن ریمستر بسنده خواهد کرد. این شرکت فرانسوی، در حال کار برروی نسخه بعدی این مجموعه است. شایعات بسیاری پیرامون این بازی جدید مطرح شده است و بسیاری اعتقاد دارند که نام این بازی Empire خواهد بود. حال به نظر می‌رسد اولین تصویر از این بازی در سطح اینترنت فاش شده است:

Assassin

روز گذشته، تصویری در وب‌سایت ردیت منتشر شد که شما در آن می‌توانید محیط‌های بازی را مشاهده کنید. در صورت صحت داشتن این تصویر و به دلیل وجود اهرام در آن، می‌توانیم تقریبا مطمئن شویم که بازی این بار در کشور مصر جریان خواهد داشت. 

البته امسال، نسخه ریمستر بازی تنها محصولی از این مجموعه نیست که منتشر می‌شود. در ماه آذر نیز فیلم Assassin's Creed با هنرنمایی مایکل فاسبندر قرار است که اکران شود و بسیاری به این فیلم امید زیادی دارند که شاید بتواند طلسم اقتباس‌های سینمایی از روی بازی‌ها را بشکند و به یک فیلم خوب تبدیل شود. 

ایو گیلمو، مدیر عامل Ubisoft، نسبت به بازی بعدی این مجموعه بسیار خوشبین است. در مصاحبه‌ای که اخیرا وی انجام داده بود، اعلام کرده بود که زمانی بازی جدید این مجموعه عرضه خواهد شد که بازی به صورت کامل تمام شده باشد و این بازی جدید توانایی این را دارد که مجموعه فرقه قاتلین را با یک انقلاب روبه‌رو کند. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده