// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۷

جزئیات اولین بروزرسانی بازی Yooka-Laylee

استودیو Playtonic Games جزئیات اولین بروزرسانی بازی Yooka-Laylee را منتشر کرد؛ آپدیتی که برخی از ایرادات بازی را برطرف خواهد کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو پلی تونیک گیمز (Playtonic Games) جزئیات اولین بروزرسانی بازی Yooka-Laylee را اعلام کرد. این آپدیت برخی از ایرادات بازی را برطرف می‌کند.

کاربران در بازخوردهای خود نسبت به Yooka-Laylee از سازندگان خواستند که تغییراتی را در این بازی اعمال کنند. این موارد شامل امکان رد کردن میان‌پرده‌ها، رد کردن گفتگو‌ها و کاهش یافتن عبارت‌های نامفهوم می‌شود. همچنین سازندگان با آپدیت اول، عملکرد دوربین را بهبود می‌دهند؛ موردی که در بررسی‌ها از آن به عنوان یکی از مشکلات یاد شده بود.

تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی هنوز اعلام نشده است و سازندگان به عبارت «در هفته‌های آینده» بسنده کرده‌اند. همچنین تیم توسعه‌دهنده، خبری پیرامون نسخه سوییچ این بازی منتشر نکرده و تاریخ عرضه آن همچنان نامشخص است.

بازی Yooka-Laylee در تاریخ ۲۲ فروردین ماه (۱۱ آوریل) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی برای کنسول Wii U هم در دست توسعه بود که سازندگان، آن را لغو کردند و در ادامه اعلام کردند که بازی قرار است برای کنسول جدیدتر، یعنی نینتندو سوییچ، عرضه شود. نقد و بررسی‌های این بازی با نمره‌های متفاوتی همراه شده است که از اینجا می‌توانید نمرات آن را مشاهده کنید.

نظرات خود را در مورد بازی Yooka-Laylee با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده