نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار پوسترهای جدید فیلم Blade Runner 2049

کمپانی برادران وارنر اخیرا دو پوستر جدید از فیلم مورد انتظار بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) منتشر کرده است.

بدون شک فیلم Blade Runner 2049 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ است. این فیلم که دنباله فیلم Blade Runner (بلید رانر) محصول سال ۱۹۸۲، است، در مهر ماه امسال اکران خواهد شد. حال، کمپانی برادران وارنر دو پوستر جدید از این فیلم علمی-تخیلی منتشر کرده است که تمرکز آن روی دو شخصیت ریک دکارد با بازی هریسون فورد و افسر K با بازی رایان گاسلینگ است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Blade Runner 2049 New Posters

Blade Runner 2049 New Posters

رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم، همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Green Lantern بوده است. ریدلی اسکات نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد.

در آذر سال گذشته، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر فیلم مورد انتظار Blade Runner 2049 را منتشر کرد. حال، اخیرا ریدلی اسکات در جریان مصاحبه با واشینگتن پست اعلام کرده که دومین تریلر این فیلم هم‌زمان با اکران فیلم Alien: Covenant (بیگانه: پیمان) منتشر خواهد شد. همچنین ویلنو اخیرا در مصاحبه با وب‌سایت ددلاین توضیح داده که چرا ساخت دنباله فیلم Blade Runner یک چالش بسیار بزرگ برای او بوده است. ویلنو گفته است:

این برای اولین‌بار است که ساخت فیلمی از جهان شخص دیگری را بر عهده گرفته‌ام. احتمالا این بزرگ‌ترین چالش زندگی هنری من بوده است. من پیش از توافق و بستن قرارداد در مورد آن بسیار تردید داشتم؛ اما زمانی که جواب مثبت دادم کاملا به این پروژه متعهد شدم. صحبت کردن در مورد این پروژه بسیار برای من دشوار بود؛ چرا که در حال ساخت این فیلم بودم و مراحل فیلمبرداری را پشت سر می‌گذاشتیم. سوالاتی که از من پرسیده می‌شد مثل سوالی بود که شما از یک بازیکن هاکی بپرسید که عملکرد بقیه بازیکن‌ها را توصیف کن و به آن نمره بده، و جواب دادن به سوالات این‌چنینی برای من در آن زمان بسیار دشوار بود.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده